Trestad-bikers diggar bärrs..Fest?

Kan tyvärr inte heller idag men jag hoppas jag kan vara med nästa gång :)

Ha det så kul :fyllisar
 
Men vad tusan, man får vara lite spontan ibland :D

Nej, nästa gång får det allt vara planerat lite längre fram i tiden så att så många som möjligt kan komma. Då finns även ett hus till förfogande.... :tummenupp
 
Trevlig tillställning igår :tummenupp

Kul o träffa lite nytt folk också, så man vet hur ni ser ut under hjälmarna...

Ha det gott till nästa gång :krama
 
Tack för igår! Härligt med öleri och lite torr-gasning i garaget, det värmer en frusen själ som väntar på öppna vägar och solig himmel.
 
Avgasdimmorna har skingrats...

...och baksmällan lagt sig.

Tack alla bikers (och andra) som förgyllde gårdagen med öl, grogg, Isle of Man-dvd, en och annan handske samt härlig radfyra-sång i garaget!! :tummenupp


Nästa gång är det förhoppningsvis varmare, fler hojar på plats samt bättre framförhållning :näsblod


Tjo!
 
Mjo, nån enstaka finns det väl. Fixar när jag kommer hem :)



Edit: :huvet inte många bilder här inte... Någon annan som var flitig med kameran?

PS. Ni har väl sett den nya partytråden....
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top