Trestad-bikers diggar bärrs..Fest?

Jag vet inte om jag kan komma än... Men det låter väldigt trevligt! Blir det utgång etterpå eller vad är planen?

Ingen från Trollhättan som kör bil hem antar jag?? :crash :bow
 
nu är betänketiden slut!

Hmm, kanske skall vara nykter och köra :näsblod

Sanningen är väl den:huvet att man inte har råd att festa till det.

Jag vet inte om jag kan komma än... Men det låter väldigt trevligt! Blir det utgång etterpå eller vad är planen?

Ingen från Trollhättan som kör bil hem antar jag?? :crash :bow

Jag bor i Trollhättan :hihi
 
Last edited:
Gäller handskar/stövlar regeln? Jag tänker inte vara ensam om det...:gnissla
 
Lägger upp en lista på vilka som bokat in sig i min garagevåning :D
Fyll gärna i om ni avser att komma. Bihang, bihangs kompisar och annat ovårdat folk är självklart också välkomna (men de får sitta ute på verandan) :arsele :hihi


  • Darth Väder (nähä, ska jag komma hem till mig själv?):va
  • Canidae
  • -hobbe-
  • Faster
  • Jide?

Har jag glömt nån?
 
Last edited:
Jag får se om ja dyker upp... skall ha möte å grejer med jobbet å efter det kanske det blir någon tillställning med bärs.
 
Detta betyder bara en sak, att du skall med :krama

Och, som sagt, jag kör (tror jag) :brinnerup

BTW Tina, Ellen skall kanske med så se du till att hänga på också så kan ni två bli :fyllisar

Hi, hi...
Är det ikväll fredag så kommer vi loss, på lördag är vi uppbokade på annat håll, annars får ni skåla för oss oxo; );)
 
Jag får se om ja dyker upp... skall ha möte å grejer med jobbet å efter det kanske det blir någon tillställning med bärs.

He är lugnt! He bli fler gånger :tummenupp

Är det ikväll fredag så kommer vi loss, på lördag är vi uppbokade på annat håll, annars får ni skåla för oss oxo; );)

Tyvärr är det ju imorrn lördag, så ni får komma nästa gång :)
 
Last edited:
Pga svagt intresse slopar vi handskar/stövlar regeln. Det får bli en annan gång :arsele
 
Äh, fan! Jag och hobbe skulle ha varsin av mina handskar :D Men å andra sidan kommer det ju en massa folk som inte kör hoj och har utrustning så det kan bli "på riktigt" nästa gång istället, då vi får med oss fler ur tråden :tummenupp
 
Jag har min dotter jämna veckor så tyvärr kan jag inte komma ikväll :( :( :(

Men jag hoppas på att vi kan styra upp ett kalajs till innan vi kan börja köra...
:banana :rock :tuttar :öl :zpy

Hoppas att ni får en trevlig kväll iaf :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top