Är detta okej? Polisen kallar utlänningar för Apejävel.

Status
Ej öppen för fler svar.
långsam i huvet el? jag har sagt min åsikt angående tråden! jag har inget behov av att munhuggas med massa andra människor om deras åsikter. jag tyckte markus e ball, är det något fel med det?

eller du är bara ute efter att ha disskution om precis allt?!

:näsblod :rolleyes:

Tja allt e ralativt jag fixade högskolan iaf... Varför skriva i en tråd om man inte tillför nått till VAD TRÅDEN HANDLAR OM? Tycker du Markus e ball så skicka ett PM eller en bild!

Please kan tråden återgå till vad den handlade om...

Det låter troligen likadant om det gäller typical white trash förortsslödderbidragsbarn som håller på med rent jävelskap och eldar skolor.

Löss, oavsett härkomst skall med ont fördrivas. Det tredje statsmakten MEdi(Åker)a har hängt upp sig på är apejävel. Inte för att förstöra alla "hata snyten"-anhängare men; Apejävel är applicerbart på vilken idiot som helst.
"göra steril". Ja inte fasen borde sådant drägg för fortplanta sig... Äpplet faller inte långt från trädet.. Ja ni fattar
Dessutom SKALL ju rättsväsendet spegla samhället så vad gnälls det om, jag tror säkert kravallråttorna uttrycke sitt misstycke med styrkeord mot tjänstemännen. Vad tror ni?

:va varfasen la ja nu popcornskålen nu igen?

Tja allt e ralativt jag fixade högskolan iaf... Varför skriva i en tråd om man inte tillför nått till VAD TRÅDEN HANDLAR OM? Tycker du Markus e ball så skicka ett PM eller en bild!

gud, hur kan du ha klarat högskolan om du inte ens förstår en enkel mening?!

om du läser på sidan 2 (två, eller nån annan av dom första sidorna av tråden) så ser du att jag skrivit vad jag tycker om tråden. ska jag också skriva med stora bokstäver så du förstår??

:rolleyes:

gud, hur kan du ha klarat högskolan om du inte ens förstår en enkel mening?!

om du läser på sidan 2 (två, eller nån annan av dom första sidorna av tråden) så ser du att jag skrivit vad jag tycker om tråden. ska jag också skriva med stora bokstäver så du förstår??

:rolleyes:

DET inlägget var relevant...till skillnad från det jag kommenterade...

Det spårade ur när du bad mig starta en tråd med Bazooka, ser du det?
Men det är bra att du tar ditt ansvar för att få in tråden på rätt spår. :tummenupp

Tyvärr är min PM-låda full så det går inte in fler PM från groupies där, skicka dem till korvgubbe - han sorterar och distribuerar vid behov, för det får han tjafsa emot mig 1 dag/vecka.

Men ämnet var det, poliser som kallar blattar för apor och vice versa. Ja det är bra, nu vet alla var de har varandra. På vilket sätt är det dåligt att klargöra positionerna inför nästa sammandrabbning, Rosengårdsborna hatar svenskarna som kommer dit och tydligen tycker inte räddningstjänsten om att få sten i huvudet heller. Bra, då är det avgjort.

Inget annat viktigt idag, kärnkraften känns aktuell.

Detta måste fan va den mest meningslösa jävla tråd ja har sett på SH...

Kan inte nån moderator bara stänga den eftersom det enda som postas är till för att trissa upp stämmningen....

:huvet :huvet :huvet

Ytterligare ett bevis för att sunt förnuft går att studera bort.

Jävla aper...

Svenska polisen borde kolla lite på dom ryska polisernas taktik, hur dom bekämpar buset!

[YOUTUBE-ID]_VNwiw1Js1Q[/YOUTUBE-ID]

söta lilla rara oförstående dvärgsilkesapa, du ska nog träffa några av mina ryska vänner som kan berätta för dig vilka ryska polisen anser vara 'buset' i det ryska samhället...

Varför ska den stängas?

På sin höjd går det rensa några inlägg som inte har med saken att göra.

du ser att jag citerade en medlem? jag kom med ett förslag. och med konstruktivitism som jag tycker swedie ska anamma, kan ju jag ha menat just att ta bort vissa inlägg som inte tillför någonting till denna tråden utan bara är bajs, eller hur?

du ser att jag citerade en medlem? jag kom med ett förslag. och med konstruktivitism som jag tycker swedie ska anamma, kan ju jag ha menat just att ta bort vissa inlägg som inte tillför någonting till denna tråden utan bara är bajs, eller hur?
Är det så kan jag köpa det. Är dock väldigt trött på att det ska vara så fult att uttrycka sina åsikter om kriminella invandrare osv.

Är det så kan jag köpa det. Är dock väldigt trött på att det ska vara så fult att uttrycka sina åsikter om kriminella invandrare osv.

köp det.

för övrigt håller jag med.

däremot blir jag lite nyfiken på när du skriver 'osv' på slutet och reserverar mig för att jag ev. kan bli trött på sådana inlägg där 'osv' plötsligt inbegriper invandrare, flyktingar, icke-svenskar i rent generella sammanhang.

köp det.

för övrigt håller jag med.

däremot blir jag lite nyfiken på när du skriver 'osv' på slutet och reserverar mig för att jag ev. kan bli trött på sådana inlägg där 'osv' plötsligt inbegriper invandrare, flyktingar, icke-svenskar i rent generella sammanhang.
Har absolut inte något emot invandrare som vill intrigera i samhället, umgås med en del så inga problem.
Osv i detta fall var mer den allmänna attityden i Sverige att det är fel att stå för sin åsikt i kort.

Osv i detta fall var mer den allmänna attityden i Sverige att det är fel att stå för sin åsikt i kort.

det får stå för dig, du är vuxen och bör kunna ta kritik från andra som tycker annat än du. men jag vill gärna läsa den rapporten/statistiken/undersökningen/ etc etc som visar den allmänna attityden i sverige ang. stå för sin åsikt i det sammanhanget du pratar om.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026