Är detta okej? Polisen kallar utlänningar för Apejävel.

Status
Ej öppen för fler svar.
Här har vi ungdomar, många utlänningar på ”flykt” från halledudanedå-hemskheter, som kastar sten på poliser, busschaufförer, barnfamiljer och allt annat det går att kasta på.

:rofl :rofl :rofl Bra fart på dig i dag!

Ja, den frågan kräver ingen högre pedagogisk nivå för att svara på. Ge fan i att slå sönder och tända eld på saker så får ni vara i fred.

fantastisk slutledningsförmåga och resonemang. att ingen förstått det ännu.

kan inte du bli minister i det här landet? typ sveriges nya orsak/verkan-minister? du verkar ju ha ditt fantastiska huvud på skaft...

I mina tankar ville jag slå dem gula och blå. I verkligheten naturligtvis inte. Det är skillnad på tanke och handling.

visst är det så. men tydligen var de inte smartare än så att de bandade 'tankarna' och då får de stå till svars för det. alt. puckla på sin egen polis-'kompis' så han knappt kan stå på benen.

Last edited:
fantastisk slutledningsförmåga och resonemang. att ingen förstått det ännu.kan inte du bli minister i det här landet? typ sveriges nya orsak/verkan-minister? du verkar ju ha ditt fantastiska huvud på skaft...
Det första jag ska ta itu med är snart fyrtioåringar som inte har lärt sig att använda versaler efter punkt! :mad:

De drog i tjejerna vi hade med. En sjundeklassare frågade om jag ville smaka 18 cm. Otroligt rå stämning med noll respekt.

Apejävlar!

Det där med att dra i tjejerna är intressant att du drar upp. Det gjorde ett b***egäng i min 16-åriga städerska för några år sedan. Hon fick låsa in sig i städskrubben och ringa polisen, de var tydligen runt 10st. Själv var jag tyvärr i Sthlm för tillfället när hon ringde mig, men jag ringde upp polisen och blev kopplad till en som var på väg dit. Jag bad honom typ slå skiten ur dem om han fick tag i dem, och han bara skrockade och sa att det kunde jag ge mig fan på. :hihi Tyvärr var de borta när polisen kom dit.

Fick tag i några av dessa killar ett tag senare, den tuffaste hade bla nitat en lärare i aulan på sin skola. Stora rubriker då det begav sig. Försökte prata dem till rätta, må hända med ej så trevlig ton, men bemöttes av "vi gör va fan vi vill, fattaru?" och att tuffaste killen ställer sig mittemot mig ca 30cm bort bara och de andra ställer upp sig runt mig. Klassisk t**ktaktik. Vad som händer sen låter jag vara osagt men de andra börjar skrika och gnälla att det är synd om killen för han är mycket mindre ju. Känns gnället det igen?

Nej, fan, ingen pardon alltså. :crash

Edit: Apropå 18cm. Glömde att de här killarna även var väldigt nyfikna om min städerska gillade att knulla och frågade om jag och hon brukade knulla. Så även angående det känns det igen.

Last edited:
Det är fantastiskt, ena dagen beklagar sig folk över att polisen drar "sporthojare" över en kam och att de åker på flygande besiktningar bara för att snutdjäveln ogillar oss hojåkare eller att polisen lappar för miniskyltar bara för att djävlas. Då nagelfars och kritiseras polisens oförmåga att "se oss som individer som inte vill lida p.g.a några rötägg"...

Men i det här fallet så ger man gärna polisen fria tyglar. Så länge det bara drabbar äckliga Rosengårdare så är det lungt. Då gör det inget om snuTtarna freestylar lite och slår lite extra och urskiljningslöst, det är ändå med största sannolikhet någon som förtjänar det som får smaka batong.

Det är korkat att kläcka av sig något sådant. Men jag förstår att de behöver "peppa" sig inför att åka ut där.
Jag var ute på Rosengårdsskolan för att ge info. Vi fick ha beskydd av lärare och annan personal. Eleverna kallade oss en massa. De stal våra saker, klottrade könsord och bilder och kastade sedan sakerna på oss. De drog i tjejerna vi hade med. En sjundeklassare frågade om jag ville smaka 18 cm. Otroligt rå stämning med noll respekt.

I mina tankar ville jag slå dem gula och blå. I verkligheten naturligtvis inte. Det är skillnad på tanke och handling.
Det är inte fel på ungdomarna. Det är poliserna och rättsväsende och de låga bidragen som gjort dom till vad de är idag. Stackars små barn.

Det första jag ska ta itu med är snart fyrtioåringar som inte har lärt sig att använda versaler efter punkt! :mad:

mjaa, det är en helt annan ministerpost som sköter den biten.

seså, återgå till tänkandet nu och glöm inte dela med dig av din visdom.

Det är fantastiskt, ena dagen beklagar sig folk över att polisen drar "sporthojare" över en kam och att de åker på flygande besiktningar bara för att snutdjäveln ogillar oss hojåkare eller att polisen lappar för miniskyltar bara för att djävlas. Då nagelfars och kritiseras polisens oförmåga att "se oss som individer som inte vill lida p.g.a några rötägg"...

Men i det här fallet så ger man gärna polisen fria tyglar. Så länge det bara drabbar äckliga Rosengårdare så är det lungt. Då gör det inget om snuTtarna freestylar lite och slår lite extra och urskiljningslöst, det är ändå med största sannolikhet någon som förtjänar det som får smaka batong.

Är det samma människor menar du? Kan du exemplifiera med någon här som beter sig så? Jag är helt seriöst nyfiken på vilka som håller på med dubbelmoral.

Du är ju otrolig, tycker du verkligen att polisen i detta fallet har agerat på ett sätt som kan kränka någon av de kriminella? De som är kränkta är de eventuellkt laglydiga medborgare som tvingades sitta inne dagar i streck för att sådana som du tycker att man ska nutta med brottlsingar istället för att lagföra dem.

Det folk inte begriper är att de här människorna blir ju bara uppeldade (tyvärr inte bokstavligen) av sådant här trams, så klart tänker de att svenska poliser är ena jävla töntar som inte ens vågar gripa oss och att de tydligen mumlat om något i en bil är anledning nog för media att ställa sig på vår sida. Stenkastarna kommer från länder där polisen är riktiga svin, tror du någon som för några år sedan riskerade Abu Ghraib tycker att 45min samtal med socialkärringen Solveig med stora örhängen och batik-klänning verkar avskräckande?

Vi kommer att få ångra den här undfallenheten under väldigt lång tid.

Och så det där med dina exempel, var kommer de ifrån? Har inte sett en enda av medlemmarna i denna tråd en enda gång skriva någonting om att polisen är taskig som ger dem böter, för egentligen är det ju så att du vill att dina exempel skall vara bra men de är aldrig baserade på fakta. Om jag har fel så får du gärna visa vilka av oss få som tycker polisen borde få kalla terrorister för apor som har gnällt om en minbilnkers eller vad du nu skrev.

Det är inte fel på ungdomarna. Det är poliserna och rättsväsende och de låga bidragen som gjort dom till vad de är idag. Stackars små barn.

Nu handlar det väl inte om huruvida kidsen gjorde fel eller ej (för det gjorde de ju såklart) utan om polisen gjorde det. Som nån skrev innan, om inte de som ska se till att folk följer lagarna själva följer dem...hmmm... Men då e det kanske synd om dem? De valde väl yrket själva? De får lön, har en utbildning mm men klarar tydligen inte sina arbetsuppgifter? Klart det måste vara synd om poliserna då...

Det mest komiska är att inspelningen användes från början för att få någon fälld...så de var tydligen tillräckligt dumma för att inte kolla på den själv först tom!

En fråga till trådstartaren:
Tråden heter, "...Polisen kallar utlänningar för Apejävel. "
Var framgår det att det ens är en utlänning som kallats så?
Det skulle inte chocka mig om det kommer fram att gemene man är så rasistisk i ordets rätta bemärkelse att gemene man bara förutsatt det är mörkhyade som kallats apor, om man tycker mörk hudfärg är att jämställa med ap-likt utseende så har man allvarliga problem i huvudet.

Har man som jobb att upprätthålla lag och ordning kan det vara lämpligt att själv följa lagen, åtminstone den tid man är på jobbet. :)

Övriga kan söka sig till valfri byggbarack eller bilmek.

Så de du säger att polisen måste följa lagen de kan jag hålla med om. Och i detta fallet är de kränkning mot apan som vart kallad blatte!
Det framgår välldigt tydligt att personen som yttrar sig inte visste att kameran var på.
Och varför är okej för bilmekar och byggare att kränka folk. Jag kan garantera att det nog hänt ett antal gånger att blonda lisa 21 lämnat in sin bil på verkstad för något skit fel. Och mekarna diskuterat om de blonda puckot bruden som inte ens fatta att hon hade punktering. Det är samma brott!

De tragiska i hela historien är att media och vänster packet kommer ha häxjakt på den stackars polisen som råkade ha för stor mun när han trodde ingen lyssna. Han kommer säkert få hårda påföljder efter detta säkerligen hårdare en huliganen som vandaliserade i Rosengård.

Ni som tycker att poliserna har gjort fel borde ta en tripp till Rosengården och hälsa på tycker jag.....skriv här om ni överlever

Har man som jobb att upprätthålla lag och ordning kan det vara lämpligt att själv följa lagen, åtminstone den tid man är på jobbet. :)

Övriga kan söka sig till valfri byggbarack eller bilmek.

Hörrödu korvgubbe, så du menar alltså att folk som sitter i en byggbarrack eller mekar med bilar är kriminella? Racisst:hihi

Ni som tycker att poliserna har gjort fel borde ta en tripp till Rosengården och hälsa på tycker jag.....skriv här om ni överlever

hahhahah......hej! :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...