Här har vi ungdomar, många utlänningar på ”flykt” från halledudanedå-hemskheter, som kastar sten på poliser, busschaufförer, barnfamiljer och allt annat det går att kasta på.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här har vi ungdomar, många utlänningar på ”flykt” från halledudanedå-hemskheter, som kastar sten på poliser, busschaufförer, barnfamiljer och allt annat det går att kasta på.
Ja, den frågan kräver ingen högre pedagogisk nivå för att svara på. Ge fan i att slå sönder och tända eld på saker så får ni vara i fred.
I mina tankar ville jag slå dem gula och blå. I verkligheten naturligtvis inte. Det är skillnad på tanke och handling.
Det första jag ska ta itu med är snart fyrtioåringar som inte har lärt sig att använda versaler efter punkt!fantastisk slutledningsförmåga och resonemang. att ingen förstått det ännu.kan inte du bli minister i det här landet? typ sveriges nya orsak/verkan-minister? du verkar ju ha ditt fantastiska huvud på skaft...
De drog i tjejerna vi hade med. En sjundeklassare frågade om jag ville smaka 18 cm. Otroligt rå stämning med noll respekt.
Det första jag ska ta itu med är snart fyrtioåringar som inte har lärt sig att använda versaler efter punkt!![]()
Det första jag ska ta itu med är snart fyrtioåringar som inte har lärt sig att använda versaler efter punkt!![]()
Det är inte fel på ungdomarna. Det är poliserna och rättsväsende och de låga bidragen som gjort dom till vad de är idag. Stackars små barn.Det är korkat att kläcka av sig något sådant. Men jag förstår att de behöver "peppa" sig inför att åka ut där.
Jag var ute på Rosengårdsskolan för att ge info. Vi fick ha beskydd av lärare och annan personal. Eleverna kallade oss en massa. De stal våra saker, klottrade könsord och bilder och kastade sedan sakerna på oss. De drog i tjejerna vi hade med. En sjundeklassare frågade om jag ville smaka 18 cm. Otroligt rå stämning med noll respekt.
I mina tankar ville jag slå dem gula och blå. I verkligheten naturligtvis inte. Det är skillnad på tanke och handling.
Det är fantastiskt, ena dagen beklagar sig folk över att polisen drar "sporthojare" över en kam och att de åker på flygande besiktningar bara för att snutdjäveln ogillar oss hojåkare eller att polisen lappar för miniskyltar bara för att djävlas. Då nagelfars och kritiseras polisens oförmåga att "se oss som individer som inte vill lida p.g.a några rötägg"...
Men i det här fallet så ger man gärna polisen fria tyglar. Så länge det bara drabbar äckliga Rosengårdare så är det lungt. Då gör det inget om snuTtarna freestylar lite och slår lite extra och urskiljningslöst, det är ändå med största sannolikhet någon som förtjänar det som får smaka batong.
Det är inte fel på ungdomarna. Det är poliserna och rättsväsende och de låga bidragen som gjort dom till vad de är idag. Stackars små barn.
Det är fantastiskt, ena dagen beklagar sig folk över att polisen drar "sporthojare" över en kam och att de åker på flygande besiktningar bara för att snutdjäveln ogillar oss hojåkare eller att polisen lappar för miniskyltar bara för att djävlas. Då nagelfars och kritiseras polisens oförmåga att "se oss som individer som inte vill lida p.g.a några rötägg"...
Men i det här fallet så ger man gärna polisen fria tyglar. Så länge det bara drabbar äckliga Rosengårdare så är det lungt. Då gör det inget om snuTtarna freestylar lite och slår lite extra och urskiljningslöst, det är ändå med största sannolikhet någon som förtjänar det som får smaka batong.
Det är inte fel på ungdomarna. Det är poliserna och rättsväsende och de låga bidragen som gjort dom till vad de är idag. Stackars små barn.
Har man som jobb att upprätthålla lag och ordning kan det vara lämpligt att själv följa lagen, åtminstone den tid man är på jobbet.
Övriga kan söka sig till valfri byggbarack eller bilmek.
Har man som jobb att upprätthålla lag och ordning kan det vara lämpligt att själv följa lagen, åtminstone den tid man är på jobbet.
Övriga kan söka sig till valfri byggbarack eller bilmek.
Ni som tycker att poliserna har gjort fel borde ta en tripp till Rosengården och hälsa på tycker jag.....skriv här om ni överlever
Ni som tycker att poliserna har gjort fel borde ta en tripp till Rosengården och hälsa på tycker jag.....skriv här om ni överlever
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |