Är detta okej? Polisen kallar utlänningar för Apejävel.

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag sKulE henga dåm i pungKulLorna å spåtA i deMs ansIkkte! :mad: :mad:

Kan man få ett seriöst svar från inlägg 70? Jag väntar fortfarande....

Och ditt inlägg tillförde tråden vadå....?

Faktiskt betydligt mer än du förmodligen kommer tillföra SH under resten av din medlemstid. Vilket - om du frågar mig - gärna får avslutas precis när som helst.

Last edited:
Kan man få ett seriöst svar från inlägg 70? Jag väntar fortfarande....

Faktiskt betydligt mer än du förmodligen kommer tillföra SH under resten av din medlemstid. Vilket - om du frågar mig - gärna får avslutas precis när som helst.

Seriöst svar? Det är väl bara att läsa trådar så hoppar väl dubbelmoralen upp i ansiktet? Folk är ju inte ens konsekventa i en o samma tråd? Kan du läsa?

Du tycker att be nån äta bajs är ett bra inlägg? Oavsett vad tråden handlar om så låter det mer som Pelle 4.5 som saknar argument på dagis, vilket för övrigt andra delen av ditt inlägg oxå liknar...

Högskola har väl i allra högsta grad med saken att göra, tror du poliser saknar utbildning? Nån man blir efter nian???

Jag tror inte de saknar utbildning, utbildning kan man väl inte få för lite av men jobbar man ex. 1 år i Rosengård så är det nog troligt att man ändras en del.

Jag tror inte de saknar utbildning, utbildning kan man väl inte få för lite av men jobbar man ex. 1 år i Rosengård så är det nog troligt att man ändras en del.

Såklart att vissa delar är värre än andra, men ska man ändras så mycket då att man blir ifrågasatt, utredd och avstängd av sin egen yrkeskår?

Det ingen verkat fatta är att oavsett vad SH-medlemmar tycker så är det faktiskt just så! Poliskåren inklusive polischefen har reagerat! Vad tror du händer om personalen på ditt jobb inklusive din chef tycker att du gjort fel?

Jag sKulE henga dåm i pungKulLorna å spåtA i deMs ansIkkte! :mad: :mad:
Det där var ett fjantsvar. Om du inte kan svara för att du vet att jag har så jävla rätt, säg det då :arsele

Ja, låt höra, vad skulle du göra? Misshandla tills han/hon erkänner? Om de inte gör det iaf då?
Ja, just det. Man kan nog titulera det som misshandel. Om han mot förmodan inte erkänner har jag åtminstone gjort ett ärligt försök. Vad skulle du göra i motsvarande situation?

Det där var ett fjantsvar. Om du inte kan svara för att du vet att jag har så jävla rätt, säg det då :arsele

Ja, just det. Man kan nog titulera det som misshandel. Om han mot förmodan inte erkänner har jag åtminstone gjort ett ärligt försök. Vad skulle du göra i motsvarande situation?

Jadu nu är jag ju inte varken polis eller åklagare så jag litar på att de gör vad de är utbildade att göra. Jag ville bara veta vad du tyckte var det rätta...

Jadu nu är jag ju inte varken polis eller åklagare så jag litar på att de gör vad de är utbildade att göra. Jag ville bara veta vad du tyckte var det rätta...
Jo, men nu ville jag veta vad du skulle göra om makten var din.

Seriöst svar? Det är väl bara att läsa trådar så hoppar väl dubbelmoralen upp i ansiktet? Folk är ju inte ens konsekventa i en o samma tråd? Kan du läsa?

Du, jag skiter faktiskt i andra trådar. Frågan är om folk i den här tråden kör med dubbelmoral. Fattar du eller ska jag rita en bild åt dig?

Skillnaden på dig o mig är att du tror att du vet bättre än de som har det som yrke...
Nej, jag tror nog inte att jag vet bättre. Däremot tilldelar jag mig själv befogenheter svensk polis bara kan drömma om.

Skillnaden mellan dig och mig är snarare att du är för feg för att svara.

Du, jag skiter faktiskt i andra trådar. Frågan är om folk i den här tråden kör med dubbelmoral. Fattar du eller ska jag rita en bild åt dig?

Rita bild! :yoparty Rita bild! :yoparty Rita bild! :yoparty Rita bild! :yoparty Rita bild! :yoparty Rita bild! :yoparty Rita bild! :yoparty Rita bild! :yoparty

Nej, jag tror nog inte att jag vet bättre. Däremot tilldelar jag mig själv befogenheter svensk polis bara kan drömma om.

Skillnaden mellan dig och mig är snarare att du är för feg för att svara.

Du tilldelar dig befogenheter??? Ett tips: Innan du gör det så utbilda dig inom det du anser dig kunna. Jag har redan svarat, JAG VET INTE VAD SOM ÄR BÄSTA SÄTTET!!! Såg du nu???

Fegis fegis fegis. :blah

Jag sänker mig inte till nivån att prata om att äta bajs...jag säger att jag litar på att de som har vissa yrken utför sina arbeten bättre än mig som har en annan utbildning. Vari består det fega?

Har du ens läst vad tråden handlar om? Eller vad är det som är kul i det ämnet tråden handlar om?

Last edited:
Jag sänker mig inte till nivån att prata om att äta bajs...jag säger att jag litar på att de som har vissa yrken utför sina arbeten bättre än mig som har en annan utbildning. Vari består det fega?

Har du ens läst vad tråden handlar om? Eller vad är det som är kul i det ämnet tråden handlar om?

ja d har jag, har du? då hade du sett ja har svarat långt tidigare på sjlva tråden. ja qouta Marcus inte dig eller tråden, han e ball! ;)

Det e ju såklart en vettig quote, skit i vad tråden handlar om...

långsam i huvet el? jag har sagt min åsikt angående tråden! jag har inget behov av att munhuggas med massa andra människor om deras åsikter. jag tyckte markus e ball, är det något fel med det?

eller du är bara ute efter att ha disskution om precis allt?!

:näsblod :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...