Sms luring?

Ingen pillar på pollen innan 22 ;-)

• Antal röstningar
    0
Jag har fan inte fått nåt svar, ska jag skicka "testar igen, det förra kom nog inte fram?"

Den jäveln har ju inte svarat. Nån som vet om han har comviq? Då kan man ju kopiera och klistra in ett par hundra gånger. Jag är mästare på mass-sms :D

Äh, sitter å har det tråkigt, åsså missar jag en sån här grej. :död

Äh, lägg ut ditt telefonnummer här så behöver du inte ha tråkigt längre...

Du kan säkert skicka ett om tre dagar, står det testing testing så tror jag mottagaren fattar

Jag fanns inte heller på birthday.se, men jag är ganska säker på att jag är över 16... :va

Vi kollade det där, man är med det ÅR man fyller 16, så alla under 15 är borta, sedan är det inte alla som finns med ändå av någon anledning, det kan vara för att polisen utreder dig :foliehatt

Hihi, jag skickade ett par från olika telefoner och bad mina tjejsambosar göra detsamma. ;)

Jasså?! har inte ett gäng söta(?) tösar någe bättre för sig en fredagnatt....

.... skammliga förslag.....

... dreggeldreggelblablabla...

smileysar

osv....

Haha, nae vi bestämde oss för en myskväll själva hemma, blir så sällan nu för tiden så då måste man passa på när alla tre är samlade. :tummenupp

Haha, nae vi bestämde oss för en myskväll själva hemma, blir så sällan nu för tiden så då måste man passa på när alla tre är samlade. :tummenupp

Är det precis som vanligt, ni sitter i negligé och målar varandras tånaglar innan kuddkriget bryter ut så att fjädrarna yr, eller är det bara i filmerna jag ser cheyer gör så?

Är det precis som vanligt, ni sitter i negligé och målar varandras tånaglar innan kuddkriget bryter ut så att fjädrarna yr, eller är det bara i filmerna jag ser cheyer gör så?

vanligt? vafan e du kvar i porky's hämnd eller nåt..... :D

Alltså: Pizzan e redan lämnad, hon har inte nog med pengar,frågar om det går att lösa ändå, han frågar om hon vill ha extra sås, hon; ja extra hot...... Sen börjar eh 'kuddkriget'

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg