Sms luring?

Ingen pillar på pollen innan 22 ;-)

• Antal röstningar
    0
Fan vilken kul grej, synd bara att man har var & jobbade 22.00... :huvet
Blir det av nästa vecka är jag på!! :D

Hehe, kul detta :tummenupp
Bara släng upp nummer och tidpunkt så är jag på.

Vi kanske skulle skicka någon skadad mms-film istället för text?
Någon som känner att dom inte har något sådant på luren så hojta till. :D

Har en polare som fyller 40år den 27/1.
Han smet från lustigheterna vi hade fixat när han fyllde 30, så nu skulle det ju passa bra med mass sms till honom, det kan han inte smita i från i alla fall :hihi

Vore det inte roligare att ta en Sh-medlem nästa gång så man får se hur han reagerar? :hihi

Har också gratissms så kan skicka en hel del mass-sms. 20 st per skickning blir det och skickar man några såna blir det en hel del.

Vi har redan gjort detta en hel del i skolan under lektioner:banana

fy fan för cheyer som inte har nått liv. :3freak

Det är ju precis det man har om man skiter i alla grabbar för en kväll och bara stannar hemma med tjejerna och myser, sen att vi hade varsin öl i näven hör inte hit. :yoparty

Är det precis som vanligt, ni sitter i negligé och målar varandras tånaglar innan kuddkriget bryter ut så att fjädrarna yr, eller är det bara i filmerna jag ser cheyer gör så?

Negligé är så 80-tal, härhemma kör vi med full monty. ;) Kuddkrig äger och tjejerna här bredvid nickar och håller med. :fyllisar

hittade en medlem här på sporthoj som har lämnat ut sitt nummer,intresserad på att hitta på bus så ställer jag upp med ett mess...:D

Inskickat av Jessan Läs Inlägg
Synd att det är den här helgen... Kanske kan ta nån öl innan beroende på vad som händer när?

Är du bara i Uddevalla på lördag kväll eller hade du tänkte dig som en minisemeester fre-sön?
Är i Vänersborg lö-sö så åker bara till till U-A då vi skall på Cheers. Kommer nog vara där ganska tidigt dock då en kompis skall jobba där så vi åker dit och hem med honom så det hade vart jättekul om ni ville komma och ta en öl eller 2 innan ni drar vidare.

Skall bara tilläggas att det inte är helt säkert än, de beror på om den jag fått med mig inte ballar ur. Han var fortfarande inte helt säker. Kass människa!

Citat:
Inskickat av Canidae Läs Inlägg
Du har självklart rätt, med rätt folk kan det inte bli trist.
Ville nog mest upplysa om att det inte är det häftigaste stället man kan vistas på men om du tycker backstage är ok så blir du nog inte missnöjd med HR-kväll på cheers.. Där kan man iaf vända sig om osv..
Vi får hålla kontakten så vi kan bärrsa ihop!

Men visst måste det väl vara mer folk från närområdet som tänkt sig ut?
Absolut!
Mitt nr är 0733-67 12 45

hittade en medlem här på sporthoj som har lämnat ut sitt nummer,intresserad på att hitta på bus så ställer jag upp med ett mess...:D

Ey, det där är mitt nr. Där skall det inte busas! :crash
Dessutom är de ju bara att gå in på köp&sälj om man vill ha någons telefonnr. :tungan

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden