Sms luring?

Ingen pillar på pollen innan 22 ;-)

• Antal röstningar
    0

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Fick ett sms bara för ett par minuter där det står "testing testing"
fattar inte det där att tyda vilket nr det är när det är sms men det står
(sebbes nr) Kan det vara en kompis eller är det några fulingar som försöker sno pengar? :mad:

Last edited:
Bäst vi skickar en jäkla massa hot-SMS till honom för att han försöker blåsa någon på pengar!

Eller så bestämmer vi en tidpunkt i natt då hela SH skickar var sitt "testing testing" tillbaka till honom!

Hur många tusen SMS tror du vi kommer upp i? (i min familj finns det 4 mobiler att skicka från)

Eller så bestämmer vi en tidpunkt i natt då hela SH skickar var sitt "testing testing" tillbaka till honom!

Hur många tusen SMS tror du vi kommer upp i? (i min familj finns det 4 mobiler att skicka från)

Hahahah, vore en kul idé :D

*veckans sms bombing* :yoparty

Ska någon skicka ett sms 5min innan och skriva "5 minuter kvar"
Och så kommer han sitta och undra, vad fan menar den med det? och sen 5min senare BANG! sms bomben smäller och mobilen vibrerar sönder hela huset :hihi

Ska någon skicka ett sms 5min innan och skriva "5 minuter kvar"
Och så kommer han sitta och undra, vad fan menar den med det? och sen 5min senare BANG! sms bomben smäller och mobilen vibrerar sönder hela huset :hihi

Eller så skickar nån 10 timmar kvar nu, om en timme skickar en annan 9 timmar kvar osv tills det är en timme kvar då vi lägger upp ett schema om vem som skickar i varje minut att det är "39 minuter kvar" osv tills det är 10 sek kvar då vi drar iväg ett solfjädersms som förhoppningsvis landar i rätt sekvens där det sista av messen är ett mms innehållande ett pruttljud. Det tycker Jag är kul.

:D

Kan ingen som bor i närheten dessutom sätta fast en lapp med en kniv i dörren, där det står *TESTING!* och sen knacka på och dra därifrån :D

t mms innehållande ett pruttljud. Det tycker Jag är kul.

Du är inte ensam :rofl

Last edited:
Eller så skickar nån 10 timmar kvar nu, om en timme skickar en annan 9 timmar kvar osv tills det är en timme kvar då vi lägger upp ett schema om vem som skickar i varje minut att det är "39 minuter kvar" osv tills det är 10 sek kvar då vi drar iväg ett solfjädersms som förhoppningsvis landar i rätt sekvens där det sista av messen är ett mms innehållande ett pruttljud. Det tycker Jag är kul.

Låter som en kul idé men vi är inte så många ännu. men kl 7 kan väll någon skicka ett sms med "tre timmar kvar" :gnissla

Skulle kunna vara sjukt kul! Om det inte går fel... verkar vara en unge* så ett sånt där prank skulle lätt kunna uppfattas som ett hot. Föräldrarna ringer snuten och vips så är det hembesök runt om i landet :moraltjerring

Offra någon ni känner och kör det på istället :hihi

*Finns inte med på birthday.se, alltså någon under 16

:rolleyes: :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...