Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har det![]()
80% av de som spelar den här skiten bor hemma hos mamma. 5% är undernärda, resterande är överviktiga. 99% av dem går på a-kassa. Ca 3% har blivit av med oskulden. Max 1% totalt är någorlunda normala människor som bara har hamnat snett. Alla tjejjer som spelar detta är fula som stryk, och ser de bra ut så är de goth-anhängare eller lesbiska. Eller vegetarianer så de är odugliga ändå.
Nu syftar jag bara på de över 18 år.
Vilka jävla nördar, då få ggr jag varit på webhallen för att köpa nåt så har man sett några av dessa losers och helt allvarligt skrattar jag varje gång åt dem. Kan inte ro för det men jag garvar
Allt? Även om de inte hade köat så är jag ju givetvis bättre än dem, varför inte liksom? Varför måste man vara sämre eller lika bra som någon annan? Man ska alltid eftersträva att vara/bli bäst på något anser jag. Och nu lät det drygt, och det var det också.
Och honkiieees jämförelse var nog århundradets sämsta, tankevurpa modell stor?
Kodat meddelande till alla nördar: W3 H4s th3 3v1l p0w4h 0f 1337, w3 5h411 t4k3s ov4ah th3 w0r1d w1th ch33zburg3rz !! H41L th3 C341l1ngC4t!! !!!111 Jag har det![]()
80% av de som spelar den här skiten bor hemma hos mamma. 5% är undernärda, resterande är överviktiga. 99% av dem går på a-kassa. Ca 3% har blivit av med oskulden. Max 1% totalt är någorlunda normala människor som bara har hamnat snett. Alla tjejjer som spelar detta är fula som stryk, och ser de bra ut så är de goth-anhängare eller lesbiska. Eller vegetarianer så de är odugliga ändå.
Nu syftar jag bara på de över 18 år.
Hehe, detta kommer från den högutbildade(?) frisören från förorten.
Har du fördomar eller?
det är mycket vi aldrig kommer förstå om dessa nördar, och inte lär de bli mindre.....ser bara fler o fler av dem.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ugk37TvIR8E&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ugk37TvIR8E&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Ingen som har den dära videon om någon skum snubbe som "leker" Dungeons and Dragons och springer iväg från snuten och blir skjuten? Måste verkligen se den klassikern igen!![]()
Va fan, det där måste ju va fejk! Polisen kan ju inte bara skjuta hur fan som hellst!![]()
Va fan, det där måste ju va fejk! Polisen kan ju inte bara skjuta hur fan som hellst!![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |