Alltså!?
Hur i helvete orkar man stå och köa i över 12 timmar för ett jävla spel?
Nej det där förstår jag inte.
12 timmar är väl inget?
Stod folk inte i 2 veckor och köade för GTA4? utanför webhallen var det iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltså!?
Hur i helvete orkar man stå och köa i över 12 timmar för ett jävla spel?
Nej det där förstår jag inte.
Galet! vänta hemma 24 timmar och köp spelet utan kö istället.. Nörd fest va ju ordet!![]()

Lol noob du har säkert inte ens varit in i sunwell.![]()
Nej, jag är både sexuellt aktiv och har ett jobb så nej, jag spelar inte spel som kräver min totala uppmärksamhet i mer än en timme typ.

Om ett hojmärke släppte sin nya hoj som var bäst i världen och bara drog bensin för 100 kronor i månaden så skulle säkert några sporthojare köa i skinnställ för att slippa stå i den jättelånga kön.
Plzz alla. ÄR väl underbart att vi är olika och en del är hängivnare än andra.
Visst kan vi ha kul åt det men vad får er att vara bättre?
skulle säkert några sporthojare köa i skinnställ
Det tycker jag väl inte. Det är ett fritidsintresse precis som motorcykelåkning.Och honkiieees jämförelse var nog århundradets sämsta, tankevurpa modell stor?
Har du fördomar eller?det är mycket vi aldrig kommer förstå om dessa nördar, och inte lär de bli mindre.....ser bara fler o fler av dem.
Har du fördomar eller?
Jag har det![]()
80% av de som spelar den här skiten bor hemma hos mamma. 5% är undernärda, resterande är överviktiga. 99% av dem går på a-kassa. Ca 3% har blivit av med oskulden. Max 1% totalt är någorlunda normala människor som bara har hamnat snett. Alla tjejjer som spelar detta är fula som stryk, och ser de bra ut så är de goth-anhängare eller lesbiska. Eller vegetarianer så de är odugliga ändå.
Nu syftar jag bara på de över 18 år.
Jag har det![]()
80%.....
Jag har det![]()
80% av de som spelar den här skiten bor hemma hos mamma. 5% är undernärda, resterande är överviktiga. 99% av dem går på a-kassa. Ca 3% har blivit av med oskulden. Max 1% totalt är någorlunda normala människor som bara har hamnat snett. Alla tjejjer som spelar detta är fula som stryk, och ser de bra ut så är de goth-anhängare eller lesbiska. Eller vegetarianer så de är odugliga ändå.
Nu syftar jag bara på de över 18 år.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda