En nördfest utan dess like

Galet! vänta hemma 24 timmar och köp spelet utan kö istället.. Nörd fest va ju ordet! :D

Plzz alla. ÄR väl underbart att vi är olika och en del är hängivnare än andra.

Visst kan vi ha kul åt det men vad får er att vara bättre?

Nej, jag är både sexuellt aktiv och har ett jobb så nej, jag spelar inte spel som kräver min totala uppmärksamhet i mer än en timme typ.

Last edited:
Jag tycker många av dem liknar och beter sig som fanatiska hojjåkare.... men det är väl bara jag som tycker det... :tummenupp

Man skulle smyckat en bandvagn som "the frozen throne", loopat något elakt skratt och sitta som lichen högst upp och plöja bort allt folk.

Tror de skulle känna sig lite mjuniga i sina pappmasker :näsblod

Kostymerna är ju för att slippa stå i den långa kön.(tror det var "special kö" + nåt extra om man kom utklädd) :tummenupp
Själv hämtade jag mitt ex igår på lunchen, ingen kö. :)

Om ett hojmärke släppte sin nya hoj som var bäst i världen och bara drog bensin för 100 kronor i månaden så skulle säkert några sporthojare köa i skinnställ för att slippa stå i den jättelånga kön.

Om ett hojmärke släppte sin nya hoj som var bäst i världen och bara drog bensin för 100 kronor i månaden så skulle säkert några sporthojare köa i skinnställ för att slippa stå i den jättelånga kön.

Om jag kunde köra hoj under hela sommaren för 100kr/mån skulle jag köa i vad som helst, OM det bara fanns ett begränsat antal hojar. Fanns den däremot att köpa 24h senare och man slapp att stå i kö skulle jag hellre göra det :)

Plzz alla. ÄR väl underbart att vi är olika och en del är hängivnare än andra.

Visst kan vi ha kul åt det men vad får er att vara bättre?

Allt? Även om de inte hade köat så är jag ju givetvis bättre än dem, varför inte liksom? Varför måste man vara sämre eller lika bra som någon annan? Man ska alltid eftersträva att vara/bli bäst på något anser jag. Och nu lät det drygt, och det var det också.

Och honkiieees jämförelse var nog århundradets sämsta, tankevurpa modell stor?

Har du fördomar eller?

Jag har det :nicka
80% av de som spelar den här skiten bor hemma hos mamma. 5% är undernärda, resterande är överviktiga. 99% av dem går på a-kassa. Ca 3% har blivit av med oskulden. Max 1% totalt är någorlunda normala människor som bara har hamnat snett. Alla tjejjer som spelar detta är fula som stryk, och ser de bra ut så är de goth-anhängare eller lesbiska. Eller vegetarianer så de är odugliga ändå.
Nu syftar jag bara på de över 18 år.

80% av de som spelar den här skiten bor hemma hos mamma. 5% är undernärda, resterande är överviktiga. 99% av dem går på a-kassa. Ca 3% har blivit av med oskulden. Max 1% totalt är någorlunda normala människor som bara har hamnat snett. Alla tjejjer som spelar detta är fula som stryk, och ser de bra ut så är de goth-anhängare eller lesbiska. Eller vegetarianer så de är odugliga ändå.

..och du har ingen som helst aning vad du pratar om. Jag känner många som spelar WoW. Troligen oändligt många fler än dig.

Flertalet har flickvänner/fruar/sambos.
Många har barn.
Flertalet har fasta jobb och tjänar bra.
Dom flesta, med få undantag, är "någorlunda normala".

Jag älskar idioter med fördomar. :tummenupp

:hihi

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form