En nördfest utan dess like

Vilka jävla nördar, då få ggr jag varit på webhallen för att köpa nåt så har man sett några av dessa losers och helt allvarligt skrattar jag varje gång åt dem. Kan inte ro för det men jag garvar

Vilka jävla nördar, då få ggr jag varit på webhallen för att köpa nåt så har man sett några av dessa losers och helt allvarligt skrattar jag varje gång åt dem. Kan inte ro för det men jag garvar
Det är tur att du kommer förbi då och visar dom hur en riktigt cool kille ska vara...

Hehe, tycker ändå att det är en ganska kul grej, spelar iofs inte WoW och skulle aldrig få för mig att börja, men jag har endel kompisar som faktiskt köade inatt och inte kom till skolan idag.. :P

har inte skrattat så mycket på länge när han sa "Nä ja ha ba jävligt hög leatherworking":rofl

Och så frågar folk vart världen är på väg? Det kan jag svara på;
Helt åt helvete kan man uttyda av denna video!

Och så frågar folk vart världen är på väg? Det kan jag svara på;

Det kan bli skiljsmässa ifall man gosar virtuellt med en kvinna i Second Life:gnissla

Hustrun fortsatte att misstänka att maken flörtade med andra kvinnor på nätet. När hon i april ertappade honom blev det droppen som fick bägaren att rinna över.

– Jag kom på honom när han gosade med en kvinna i en soffa. Han erkände att han haft kontakt med henne i en eller två veckor. '

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_2038253.svd

Jamen hallååå, det var ju inte första gången heller, han hade ju haft umgänge med en prostituerad i second world först... *ROTFLOL*

nolifedn8.jpg

Alltså!?
Hur i helvete orkar man stå och köa i över 12 timmar för ett jävla spel?
Nej det där förstår jag inte.

Och så ska reportern försöka verka lite nonchalant och cool. "Va hette det nu igen?". Som att den fruktansvärde Likkungens stundande återkomst gått någon obemärkt förbi.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D