Som alla vet så är säsongen långt ifrån över. Tänkte hålla lite koll på vädret nästa lördag eller söndag. Blir det bra väder så kanske jag hyr banan om det blir nog många som anmäler sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som alla vet så är säsongen långt ifrån över. Tänkte hålla lite koll på vädret nästa lördag eller söndag. Blir det bra väder så kanske jag hyr banan om det blir nog många som anmäler sig.

Lördag ser väl mumsig ut! http://www.yr.no/sted/Sverige/Västernorrland/Härnösand/helg.html
Vad tror du GP ska vi börja hjälpas åt att hitta deltagare till en bandag, vilken dag har du tänkt?
Söndag såg ju också bra ut men klart väder tyder på kall natt, lite mulet vore nog perfekt för temperaturen. 14 grader på lördag, har det varit varmare i sommar?![]()
Kanon Jonas att du styr upp det här![]()
Tänkte att det vore bra att lägga en notis även utanför NRS-tråden då det säkert är några ickelicenserade som är sugna att åka, eller vill du att körningen endast ska vara för licensierade?
Nog skulle då jag vilja ha sopat då det handlar om vår egen säkerhet.
Väldans vilket liv det var i den här tråden då![]()
Ska vi köra lite silly season snack inför 2009?
Vilka kommer på ny cykel nästa år?
Vilka nya är det som kommer att börja köra?
Vilket team ska du köra för?
Kontaktet är inte påskrivet ännu så vi vill inte gå ut offentligt med det innan alla pusselbitar ligger där dom ska.
Jag förstår precis......väntar men spänning på det officiella pressmeddelandet.
Har hört rykten om nåt med Repsol, kan det stämma?Det enda jag kan säga i dagsläget är att det är snuskigt mycket pengar det rör sig om.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |