Norra Roadracing Sällskapet

Sweet!
Jaja, nu är isdäcken på i alla fall och testkörningen är klar, så de teoretiska förutsättningarna finns för att du snart får sällskap :)

Gott nytt år på er allihop!

Last edited:
E bättre å köra fler tävlingar än åka på solsemester

FYI: Verkar som Banåkning tänkt släpa hit backlund till sommarn. Så nu ska det bli kul å se hur fort man kan åka på modern hoj. 55 eller rent av 54?

Last edited:
Kanoon som vanligt. Å GOTT NYTT ÅR på er alla. Mässan nästa, kanske vi ses:)

På tal om mässan, hur blev det med mässan som Kenneth pratade om som arrangeras i Sundsvall i Mars (eller när det var)? Det var en idrottsmässa eller något.

Mässan i Sthlm kommer vi, tanten och jag, att åka på också.

RJ: Bra skrivet!!:tummenupp

Nja det är väl några utvalda bankörningar han kommer att vara på och dessa är troligtvis bara på Gelleråsen om jag får gissa.

Du får gärna gissa, och när du säger det så verkar det faktiskt ganska logiskt. Synd i alla fall, för precis som GP säger vore det intressant att veta vad en superbike med en svensktoppförare skulle prestera på banan.

Får väl locka honom med att han har chansen att sätta nytt rekord då, han är ju ung och definitivt sugen på rekord.. ;)

Bra skrivet förresten RJ!

Nja det är väl några utvalda bankörningar han kommer att vara på och dessa är troligtvis bara på Gelleråsen om jag får gissa.

Går man in på Banåknings hemsida och klickar på att boka midlanda 8-9 juni så kommer iaf alternativet "Backlund racing academy" upp i menyn. Därav antog jag att han skulle komma hit.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul