Norra Roadracing Sällskapet

Kanon Jonas att du styr upp det här:tummenupp

Tänkte att det vore bra att lägga en notis även utanför NRS-tråden då det säkert är några ickelicenserade som är sugna att åka, eller vill du att körningen endast ska vara för licensierade?
 
Kanon Jonas att du styr upp det här:tummenupp

Tänkte att det vore bra att lägga en notis även utanför NRS-tråden då det säkert är några ickelicenserade som är sugna att åka, eller vill du att körningen endast ska vara för licensierade?

Jag har lagt det i hyra mittsverigebanantråden å. Alla är välkomna. Gör reklam bäst ni vill.
 
Nog skulle då jag vilja ha sopat då det handlar om vår egen säkerhet.
 
Väldans vilket liv det var i den här tråden då:)

Ska vi köra lite silly season snack inför 2009?

Vilka kommer på ny cykel nästa år?
Vilka nya är det som kommer att börja köra?
 
Finns väl inte så mkt att skvallra om ännu. Blir ju ny hoj även om jag har fuskat och kört en tävling med den, klassen blir den samma superstock 600. Depåtältet är fortfarande vackert oranget och jag bytt batteri i bussen nu ikväll. Glömde en grej, kraschpuckarna och bromsbelägg som jag beställde till Falkenbergstävlingen kom idag.
Går och väntar på att kylan skall komma så dubbdäcket kan monteras på crosshojen. Vill ni se hud rekommenderas www.mortec.se
Inte så mkt till skvaller men alltid något att läsa i höstmörkret. :)
 
ha ha..

Ja det passar ju Tomas perfekt, han som brukar använda motorolja till både det ena och det andra..tänkte mest på försöket att få liv i en styrdämpare med lite biltema motorolja:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top