Norra Roadracing Sällskapet

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Till helgen är det som alla vet årsavslutning med NRS.
Pratade med hudikgänget om att ta in på campingen som ligger ett par km från banan och käka lite samt ljuga om hur fort vi kört i sommar.

Är det några fler som är sugna?
 
Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08

Camping

Wikipedia
Camping är en variant av turism där man bor i tält, husvagn, husbil, stugby eller liknande, men inte på hotell eller vandrarhem eller under bar himmel. Vanligen färdas campingturisten med motorfordon, cykel, eller båt. Om man bor under bar himmel eller vandrar till fots eller per kanot, brukar man i stället tala om hajk.

En camping eller en campingplats är en parkanläggning som mot inträde tar emot campingturister och erbjuder mark eller stugby samt rinnande vatten och butik.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Camping

Wikipedia
Camping är en variant av turism där man bor i tält, husvagn, husbil, stugby eller liknande, men inte på hotell eller vandrarhem eller under bar himmel. Vanligen färdas campingturisten med motorfordon, cykel, eller båt. Om man bor under bar himmel eller vandrar till fots eller per kanot, brukar man i stället tala om hajk.

En camping eller en campingplats är en parkanläggning som mot inträde tar emot campingturister och erbjuder mark eller stugby samt rinnande vatten och butik.

Ska du inte haka på?

Får du i dig lite konstnärsdricka på kvällen så kan du lätt skriva ihop något poetiskt om din racingkarriär.

Tror absolut att det skulle kunna bli en storsäljare:)
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Släpp sargen själv gammlo, du har ju åldern inne för att vara ordförande.
Går inte ha en pjuklarv som ordförande

Jag kommer också dit med nya Hondan!

Såg att det hade kommit ett ropa på hjälp ang. styrelsen till klubben, kom igen nu alla glada. Jag har tidigare suttit som sekreterare i en skytteklubb, inte alls betungande bara att skriva det som sägs, skitlätt! Visst är det lätt för mig att sitta och säga att någon måste kliva fram och in i styrelsen, hade gjort det själv om det inte vore för avståndet. Sedan tror jag många överdramatiserar det här med att sitta i en styrelse också.
GP, du har ju många ideer, släpp sargen nu! :tummenupp
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Släpp sargen själv gammlo, du har ju åldern inne för att vara ordförande.
Går inte ha en pjuklarv som ordförande
Åldern inne... :D
Trodde det handlade om vett så dit kommer jag nog aldrig. Skämt åsido det skulle aldrig fungera med att vara ordis och bo 24 mil från banan. Älskar min familj alldeles för högt för att ta på mig fler uppdrag, skulle inte vilja komma hem och ha resväskan packad och ungarna borta. De får redan nu utstå alldeles för mkt då det mesta härhemma handlar om hojar. Men visst jag blir ordis och du kan ju bli sekreterare så har vi möten i Burträsk det är väl ungefär lika långt för oss båda.

Fast det kanske finns något annat du och jag kan ställa upp med, säg bara till!
Den ene är ung (oskuld?) och den andre villig, vem som är vem får ni lista ut själva... :tungan
 

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
R1 -13. wr250f -15
årsmöte

Jag ,Jocke,Einar kommer i morgon ca kl10.30 första gången på banan i år för mig man får ju skämmas
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tack för 2 härliga bandagar med NRS :Bugar Massor av hojkörning och en fin förlängning på sommaren med kanonvädret som varade hela helgen :tummenupp

Kommer det läggas ut bilder från dagarna någonstans? Det såg ut som om det var några som var där och fotade. Någon som har koll?
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Det vart en riktigt lyckad årsavsluting med nrs.
Ses nästa år allihopa. (om det inte blir någon mer körning i år)


Thomas!
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Jag må göra ett inlägg jag också.

Det var verkligen kul att få köra lite i helgen, synd att det är så sällan att man måste börja om från början varje gång. Fick svart på vitt hur långsam man är tack vare inköpet av laptimer. Tack Jonas för guidningen runt banan. :tummenupp Nu vet jag lite mer var jag ska försöka jobba på att bli snabbare.

Vi hade verkligen tur med vädret vilket gjorde det hela ändå bättre!

Förhoppningsvis hittar man tid för att köra lite mer regelbundet nästa år. Ska trimma lite i vinter bara, inte hojen utan kroppen. :)
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Proffsig rapport! Blir nog ett "kanonår" nästa år för dig. Grattis till bra prestationer detta året. :)
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Som alla vet så är säsongen långt ifrån över. Tänkte hålla lite koll på vädret nästa lördag eller söndag. Blir det bra väder så kanske jag hyr banan om det blir nog många som anmäler sig.
 
Last edited:
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top