Skriv-vad-du-vill-tråden

Du kan få låna 10 beväringar av mig om du vill öva...... :D
Om jag har förstått din taktik rätt, så gör du som jag hanterade nybörjarna i dojon på 80-talet: Bryt ner dem, visa att vad de än gör så gör jag det bättre, är starkare och framför allt snyggare och se'n börjar man långsamt bygga upp dem med kärlek medelst smärta, svett, piska och taggtråd!!! :rofl

Den taktiken funkar nog inte riktigt på mitt nuvarande jobb, men tack ändå. :kiss

Ny dag.
Nya förutsättningar.
Nya friska tag!

:tummenupp :yoparty :banana :rock ;) :2cool

Äh, tyst med dig. :mad:

:rolleyes: :)

Om jag har förstått din taktik rätt, så gör du som jag hanterade nybörjarna i dojon på 80-talet: Bryt ner dem, visa att vad de än gör så gör jag det bättre, är starkare och framför allt snyggare och se'n börjar man långsamt bygga upp dem med kärlek medelst smärta, svett, piska och taggtråd!!! :rofl

Den taktiken funkar nog inte riktigt på mitt nuvarande jobb, men tack ändå. :kiss

Äh, tyst med dig. :mad:

:rolleyes: :)

Såå ja, loogna sej liite...

Här får du låna lite av min livsglädje:pannkyss

*alltid bra att dela med sig. Imorgon kanske jag behöver låna...* :näsblod :hej

Idag och sen imorgon kvar att jobba den här veckan. Haha.
Sen blir det inte jobb igen förrän nästa tisdag... Tjohooooo

Såå ja, loogna sej liite...

Här får du låna lite av min livsglädje:pannkyss

*alltid bra att dela med sig. Imorgon kanske jag behöver låna...* :näsblod :hej

Java och glädje finns på snickeriet, du får ta glädjen för du dricker ju inte kaffe !:tummenupp

Nu vet jag varför det var flera år sedan jag var på Ikea sist :näsblod

Visst är den där förb... labyrinten bara för mycke´! När jag MÅSTE dit (Alltså när frun säger att det är dax...:gnissla ) så försöker jag snabbt rycka åt mej det jag ska ha och sen drar jag via de där stora plåtdörrarna vid rullgardinerna typ, direkt ut mot kassorna. Sorry Ingvar Kamprad...:rolleyes:

Ja nu börjar det dra sig mot vinter och sista golfrundan blir på lördag. Ska ner till Bro Hof Slott Golfklubb och spela :-) . Och tråkigt att det går dåligt för brynäs men hoppas svackan är kortvarig.

Du kan få låna 10 beväringar av mig om du vill öva...... :D

Bah! Era s.k "beväringar" i fostervattnets tjänst är ju snälla mammagossar, som vattenkammar sig ff... ;) :tungan

Nä ett GÄNG ruffliga G-soldater från skogsmatrosernas garde!
DET är nåt att träna på det!
Då följer inte alltid verkligheten mallarna i ledarskapsböckerna! :rofl

Nåväl, nog häcklat - Nu yr spånen från din topp!

Håll i hatten ute i spåret sen !! :hojraket

Visst är den där förb... labyrinten bara för mycke´! När jag MÅSTE dit (Alltså när frun säger att det är dax...:gnissla ) så försöker jag snabbt rycka åt mej det jag ska ha och sen drar jag via de där stora plåtdörrarna vid rullgardinerna typ, direkt ut mot kassorna. Sorry Ingvar Kamprad...:rolleyes:

Jupp... Hellre borstar jag tänderna med en slagborrmaskin:gnissla

Ja nu börjar det dra sig mot vinter och sista golfrundan blir på lördag. Ska ner till Bro Hof Slott Golfklubb och spela :-) . Och tråkigt att det går dåligt för brynäs men hoppas svackan är kortvarig.

Usch ja, nu börjar det att lika förra säsongen!!
Dags att dra täcket över huvudet å kika fram till jul.

Usch ja, nu börjar det vara slut på säsongen!!.
Vaddådå!? Mörkt från lunchtid, +2 grader och konstant blöta vägar. Är det inte vår tid nu...:va
Dags att dra täcket över huvudet å kika fram till våren.
:fakta Eller tjacka en flygbiljett till nåt roligt land med bättre MC-väder:yoparty

Sorry för fulkvoten Izah...:gnissla Tänkte på annat än de där halta stackarna som inte fattat att det bara är konståkningsgrillor som ska ha taggar där framme...:gnissla Och jaarå, det är bara att ge igen för fulkvoten!:D

Usch ja, nu börjar det att lika förra säsongen!!
Dags att dra täcket över huvudet å kika fram till jul.

Eller så sätter man sig på ett plan och drar till mer ekvatoriella nejder... ;)
Ses till Jul! :tomten

Ah nu blev man ju sugen på att göra ett litet besök.
Iofs lär man ju inte se något förrän du är klar pga alla flygande spånor. :hihi

Då får du skynda dig! jag kom just in och det största grovskottandet är nog över, och nu tar det eviga finliret fart! :gnissla
Men det är kul pyssel :tummenupp Och det ska vara klart i denna vecka! :skrämd

Last edited:
Back