Skriv-vad-du-vill-tråden

Jobba, jobba, jobba, jobba. :clown :1pajas :cpparty
Idag får jag f-n ingenting gjort. *muttrar*
Jag tror jag jobbar bättre en annan dag. :D
Måndagar som brukar vara så bra. :va
Jag tror det är Pluggen som smittat ner min fina måndag.
Pluggen -> :arsele :whip <- Yasha

Aktare... Pluggen kanske gillar det och tar det som en invit... :D

:D De är därför jag gillar måndagar jag får sova bort större delen av dan :tungan

Och du vi vet att du gillar piskor Yasha ;) Du använder den gärna i de flesta lägen när du är boss :rolleyes: :arsele

*suck* då var det dax att transportera hojen till vinterförvaringen.

Ja, men DET är iaf ett bekymmer man slipper när någon varit snäll och tagit hand om hojen åt en! Alltid nå't positivt. :mad:

(inte för att Husan stod still på vintern, utom när hon var
förvandlad till jättemekano, men då fick hon bo i vardagsrummet. :kär)

Ja, men DET är iaf ett bekymmer man slipper när någon varit snäll och tagit hand om hojen åt en! Alltid nå't positivt. :mad:

(inte för att Husan stod still på vintern, utom när hon var
förvandlad till jättemekano, men då fick hon bo i vardagsrummet. :kär)

Jag tar nog besväret att köra hojen till vintervila än att inte ha den alls :pannkyss

Ps har dom inte hittat den än? eller något av det som blev stulet.

Jag tar nog besväret att köra hojen till vintervila än att inte ha den alls :pannkyss

Ps har dom inte hittat den än? eller något av det som blev stulet.
Du, det förstår jag, för så mycket jobb som det är att försöka få ut ersättning för allt som blev stulet, så är det BRA mycket enklare att köra hojen till vinterförvaring, var den än ska stå. :huvet

Den hojen är ganska troligt slaktad, den är lite för lätt att känna igen i helt skick. Allt annat är också puts väck. :( Polisen lade ner förundersökningen efter två veckor. :rolleyes: :4skrika

Du, det förstår jag, för så mycket jobb som det är att försöka få ut ersättning för allt som blev stulet, så är det BRA mycket enklare att köra hojen till vinterförvaring, var den än ska stå. :huvet

Den hojen är ganska troligt slaktad, den är lite för lätt att känna igen i helt skick. Allt annat är också puts väck. :( Polisen lade ner förundersökningen efter två veckor. :rolleyes: :4skrika

:pannkyss så jäkla surt :( själv är jag rätt glad att jag har ett larm som hörs rätt bra på min hoj och att det reagerar även på rörelse så det räcker att dom sätter sig på den så skriker den eller försöker ta ner den från stödet.

Bwahahahahaha… Jepp, det är en del av min plan för världsherravälde.

:skrämd :skrämd :skrämd :2cool:cdevil :cdevil :cdevil :cdevil:hjälm :kryckor

Aktare... Pluggen kanske gillar det och tar det som en invit... :D

Du skulle bara ana(l)! :cdevil :cdevil :cdevil :cdevil :cdevil :cdevil

Hehehehehe.. :crash :crash :crash :crash :brynad :brynad

Och så vågar du vända rumpan till?!? :rofl Give it to me, baby. Aha, aha. :D

:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

Om Pluggen gör det kommer han kallas BUTTPLUGGEN:D

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Har ni saknat mig så mycket?:tungan

Jag har fått lära mig att det bara är fegisar som behöver hjlpa till med fötterna. Alla andra vet hur man gör när man använder gasrullen. :tungan

OK, då gör vi så här....... den 22 november är det provkörning av Husaberg och Kawasaki 2009, både cross och enduro, i Rödeby så då kan vi ju ta ett varv i slingan så visar du mig hur man tar sig upp för avgrundsbacken utan att sätta ner fötterna :yoparty

Själv har jag lyckats köra aset till backe en gång på två helger utan att stanna/vurpa :gnissla

OK, då gör vi så här....... den 22 november är det provkörning av Husaberg och Kawasaki 2009, både cross och enduro, i Rödeby så då kan vi ju ta ett varv i slingan så visar du mig hur man tar sig upp för avgrundsbacken utan att sätta ner fötterna :yoparty

Själv har jag lyckats köra aset till backe en gång på två helger utan att stanna/vurpa :gnissla

Ja, just det! :rolleyes: *visslar* Jag kan heja på. Och komma med massor med jättebra råd och vara duktig. I baksätet. :kiss

Du klarar dig superbra, tycker jag! Heja! :yoparty

Det ska bli spännande att se hur nästa måndag blir...:cdevil :cdevil :cdevil

Back