Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jadå, inte så dumt. Som en bantad zx10a
Varför kör dem med stora raketgevär till ljuddämpare för? Det känns lite som att de är tillbaka på år 1990 fast dem gjort den än lite större!
Asspipe FTW!
intressant åsikt, håller bitvis med.Har aldrig förstått riktigt varför 600cc supersporthojar måste likna sina stora kusiner nästan till punkt och pricka!?
Är inte en av anledningarna man köper tex en ZX10R är för att den inte är lik nån annan hoj av vare sig tillverkare eller kubik? Och att folk ser då vad det är för hoj när man åker i stan... eller? Är inte posörfaktorn något man "köper" när man införsakaffar just den hojen man tycker om?
Inte så kul att betala 130000 för en literhoj som ser nästan helt identiskt ut som en 600cc ...
... tycker jag![]()
//Dio
Varför kör dem med stora raketgevär till ljuddämpare för? Det känns lite som att de är tillbaka på år 1990 fast dem gjort den än lite större!
Asspipe FTW!
Har aldrig förstått riktigt varför 600cc supersporthojar måste likna sina stora kusiner nästan till punkt och pricka!?
Är inte en av anledningarna man köper tex en ZX10R är för att den inte är lik nån annan hoj av vare sig tillverkare eller kubik? Och att folk ser då vad det är för hoj när man åker i stan... eller? Är inte posörfaktorn något man "köper" när man införsakaffar just den hojen man tycker om?
Inte så kul att betala 130000 för en literhoj som ser nästan helt identiskt ut som en 600cc ...
Vem vill ha avgassystemet uppe i röven så den ser tjock och ful ut, Kawasaki med kraschkåpor då behöver jag inget mer, sen är det väl bara fjollor som bryr sig om att den ska se dyr ut vid macken.AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Vilken idiot det än var som kom på idén att flytta ned dämparen borde få riksspö. Sedan har jag alltid tyckt att zx6rn (zexern?) ser riktigt tung och otymplig ut. Det verkar inte bli bättre.. Frontkåpan skriker touring. Hoppas att det är fotovinkelns fel.
Dom som inte är haj på hojar ser bara en snygg hoj, dom som är haj på hojar ser rätt snabbt om det är en 600 eller 1000. Så jag förstår inte riktigt problemet?
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |