Christopher
Bombrepa.se
Någon som testkört ktm 620/640 SM ? Hur var dom mot drzan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som testkört ktm 620/640 SM ? Hur var dom mot drzan?
Någon som testkört ktm 620/640 SM ? Hur var dom mot drzan?
Satt på en vit Acerbis Supermoto framstänka. Va tycks?
Tycker det ser bra ut eftersom du har fler vita delarSatt på en vit Acerbis Supermoto framstänka. Va tycks?
polarn har en och i toppfart e man rökt likaså vrid men DRZ är ju lättare vilket jag tycker gör den roligare.
Nu har ju han racekammar, helsystem, högkompskolv, större förgasare typ 55hk på slangen mot en annans kanske 35-40![]()
Eller gör som jag gjorde idag, kör ikapp en KTM660 i toppfart med Drz:an
Tommy: Du måste trimma nu![]()
Eller gör som jag gjorde idag, kör ikapp en KTM660 i toppfart med Drz:an![]()

Coolt! And keep on modding. Har man börjat är det svårt att sluta.Idag har jag shoppat. Det blev ett Leovince slipon![]()

Jag som tycker det låter lagom mycket med orginaldämpare + öronproppar när man är ute och körDet enda negativa är väll kanske att bilarna inte märker när man kommer ljudlöst
![]()
Trodde jag fick en HD med raka rör bakom mig idag, kolla i backspegeln såg en motard dra upp på bakan. Sen kom en Husa 650 förbi. Fy satan va den lät!
Idag har jag shoppat. Det blev ett Leovince slipon
Fanns inte inne i butik så jag får det antagligen på tisdag.
![]()
Köpte samma slipon till min för några månader sen, du får med 4 st insatser.
2st som är tillför gnistskyddet som följer med och 2st utan. Annars är dom 2 paren likadana.
En utav dom är godkänd för gatan, kan ju vara bra när man besiktar hojen. Jag kör med den andra just nu, låter riktigt gött.
M.V.H Peter
hahaa,
Testade och köra upp och ner för trappor idag med Zan, Gick ju fint det.
Var ju tvungen att prova efter att ha sätt en inspirerande motardfilm här på forumet
Kanske skall ta å ta bort givaren som sitter vid stödet, hojen dog inte i trappen men det kan ju vara bra om det blir "skarpt läge" och man måste köra i en trapp![]()
Tack för informationen!
Vet du förresten om man behöver öppna luftburken lite om man kör med den andra insatsen i dämparen?[/QUOTE
LeoVince säger ju att man kan köra på orginal bestyckning med detta slipon. Tror att det gäller med den snälla insatsen i.
Själv har jag styckat om förgasaren och öppnat luftburken. Innan körde jag med den snälla insatsen.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |