Bilder Mälaren runt 080816

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Stog och plåtade spektaklet lite.. sitter och går igenom bilderna men jag vet att minst en härifån finns med i högen (SENSEI).. blir nog fler .. uppdaterar när jag är klar ...

En bild får ni nu .. bara för den blev bra ;)

DSC_6891c.jpg
 
Schyst med lite bilder, kom igen med fler:tummenupp
Om jag får gnälla lite, skulle jag vilja ha bilden ett snäpp mörkare, men det är jag det...
Perfekt att nån bevakar eventet, när en annan "får" va hemma å snickra....

Härlig spegling i visiret!
 
Jag har inte gjort någonting åt färg/exponering/skärpa på några bilder för jag orkar inte :arsele .. endast resize och ngn enstaka crop.

Alla 199 bilderna ligger här i galleriet.

Här är några smakprov till ;)

DSC_6909c.jpg


DSC_6969c.jpg


DSC_7010c.jpg


DSC_7041c.jpg


DSC_7046c.jpg


DSC_7074c.jpg


DSC_7080c.jpg


DSC_7085c.jpg


DSC_7133c.jpg
 
Ser mycket bra ut! Kolla på bilderna du tog i början av din "hobbyfotograf" karriär och jämnför med dom här.

Your makring progress young padawan :tummenupp
 
snygga bilder :) såg du "båten" efter vi hade åkt? han kom från strängnäshållet när vi drog :yoparty
 
snygga bilder :) såg du "båten" efter vi hade åkt? han kom från strängnäshållet när vi drog :yoparty

Nix .. var tvungen att åka och köpa dill strax efter ni dragit .. hade 3 missade samtal om dillen så det var jätteviktigt att den kom hem pronto .. :rolleyes: :tuttar :huvet
 
hehe men det var ju bäst att åka hem annars hade det inte blivit några :tuttar efter maten :D
 
Sheriffen ser ju riktigt Bad-Ass ut... typ Village People Bad-Ass..
 
Snygga bilder!

Zussi hamnade iallafall på bild..

Sensie: Han sa till mig att han inte åkte?!?!

Jorå .. Esso och Fredde passerade :fakta (fast fredde fastnade inte på bild, kunde inte panorera så sakta :tungan )

DSC_7030.JPG


Visst är det Zussi med hästsvansen på smakprovsbilderna ?
Jag va osäker ett tag .. btw så gasade hon mest av alla i kurvan :tummenupp
 
Last edited:
Jorå .. Esso och Fredde passerade .. visst äre sussi med hästsvansen på smakprovsbilderna ?
Jag va osäker ett tag .. btw så gasade hon mest av alla i kurvan :tummenupp

Ja det är hon på den röd/svarta Hondan..
Iallafall var det den hojen hon köpte av mig..:tummenupp

Esso bedyrade att han inte åkt mälaren runt..:va
Men är förlåten då han gjorde årets goda gärning idag..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top