Jorå .. Esso och Fredde passerade(fast fredde fastnade inte på bild, kunde inte panorera så sakta
)
![]()
Visst är det Zussi med hästsvansen på smakprovsbilderna ?
Jag va osäker ett tag .. btw så gasade hon mest av alla i kurvan![]()
Tack för den... tog det ju lugnt för att du skulle hinna med... å så tar du ner gluggen...

Vi åkte inte Mälarn runt... vi åkte bara till Turinge och kollade lite... Sen vart det mot Järna.
(fast fredde fastnade inte på bild, kunde inte panorera så sakta
)
.. alltså inte i kameran utan i huvet 
tackar .. kul att den gillas .. är faktiskt nöjd själv.