GSXR1100R
The older i get the faster i was
Snart öppnar den igen ett par dagar, passa på om ni inte redan är anmälda.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På roadracing.se går det inte att anmäla sig iaf. Hur gör man då?
På roadracing.se går det inte att anmäla sig iaf. Hur gör man då?
Så sent som i morse hade jag inte hört något från Knutstorp ang. detta. Men nu kan du anmäla dig på roadracing.se fram till 6e augusti dårå i varje fall.
Jag läser i tidsschemat att Superstock 600 får 2x15 min tidskval, 10 min warm-up och 18 varv race = 60 min körning för 2100 kr!!
Hmmm.... är det den låga dollarn som gör att vi fått mindre körtid för högsta avgiften någonsin??? Eller? Hyllinge brukar ju vara billig racing? Varför är det så här?
Jag skulle dessutom gärna vilja veta varför vi (och 125J) får mindre körtid än alla andra klasser? Det måste väl ändå vara fel. Stk 600 är ju en SM-klass och troligtvis den största klassen.
Vem ska man ringa och gnälla till?
TackSå sent som i morse hade jag inte hört något från Knutstorp ang. detta. Men nu kan du anmäla dig på roadracing.se fram till 6e augusti dårå i varje fall.
Jag läser i tidsschemat att Superstock 600 får 2x15 min tidskval, 10 min warm-up och 18 varv race = 60 min körning för 2100 kr!!
Hmmm.... är det den låga dollarn som gör att vi fått mindre körtid för högsta avgiften någonsin??? Eller? Hyllinge brukar ju vara billig racing? Varför är det så här?
Jag skulle dessutom gärna vilja veta varför vi (och 125J) får mindre körtid än alla andra klasser? Det måste väl ändå vara fel. Stk 600 är ju en SM-klass och troligtvis den största klassen.
Vem ska man ringa och gnälla till?
Schemat justerat och i år ingår elen i startavgiften.
Det är inte HMS som sätter priset/ansvarar för elen, det är inget som vi kan göra något åt, elen är inte permanent och det kostar multum att dra dit elverk samt rigga all utrustning.Innan betalade man elen per team. Vi kommer vara 5 eller 6st förare den helgen. 1500-1800:- kommer vi få betala i "EL" för 2 dagar. Däckvärmare som kommer användas 2gg/dag, ett lysrör, en kompressor, 2 små lampor, en Ipod, 4st datorer kommer kanske behövas laddas, 2 små batteriladdare till hojbatteri och ev sätter vi i nått mera som en mobiltelefonladdare eller liknande.
Tror nästan jag ska köpa en elförbrukningsmätare. För inte kan vi göra gång på el som en normalvilla gör gång på för nån månad...
Det är inte HMS som sätter priset/ansvarar för elen, det är inget som vi kan göra något åt, elen är inte permanent och det kostar multum att dra dit elverk samt rigga all utrustning.
Jag är medveten om detta och mycket glad och tacksam att någon fixar fram alla snablar och grejor som behövs. Jag var bara sugen på att säga något...
![]()
Om du var medveten, varför skrev du då inte bara att du var väldigt glad och tacksam att någon fixar fram alla snablar och grejor som behövs, istället?![]()
Jag lägger ut när bokningen har stängt, se till att anmäla er före den 6 Augusti på www.roadracing.se så slipper ni efteranmälningsavg.Kan man se en startlista någonstans? Alltid kul att kolla in konkurrensen så här lite innan.
Det var EM reglemente på Åsen eftersom man körde rookie samma helg, på Knudan är det inget EM, det är bullergräns som ett vanligt SM.Hur är det med DB där?
På Gelleråsen senast fick man låta hur mycket som helst![]()
Kan man se en startlista någonstans? Alltid kul att kolla in konkurrensen så här lite innan.
Anmäl dig nu, gubbe.Ja jag vill också se vilka som deltager!!!
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |