lill-danne
Strip the flesh, salt the wound
Jag köpte ett stöd från en britt som kallar sig för "bubseywoo" på det amerikanska Aprilia-forumet. Han har designat ett eget som han tar hem ca 20 åt gången av. Det funkar kanon och kostade 52 pund. Inte gratis men för mig var det värt det iaf, nojig som man är...
SERVICE!
Jag har precis passerat 3000 mil med hojen och det är därför dags för den stora servicen. Jag snackade med Biscaya och fick en tid och priset 5900.
Är det verkligen ett normalt pris för servicen? Låter helt sjukt dyrt...
Finns det några andra i närheten av Göteborg som rekommenderas? Vågar man tex anlita Superbike? Hur är det med Speedgear i Lödöse? Markussens i Halmstad?
Suck, 6 papp för lite pill...
/Danne, snart utfattig.
Lam-kött ,, förlåt Lam-kaka har ett usa stöd på sin -06:a och det är en jäkla skillnad mot orginal,man jag har åxå läst att vtr eller om det är vfr stöden ska passa rakt av, typ plug and play till o med passande kontakt till brytaren.
någon som testat kanske ?
// Jocke
SERVICE!
Jag har precis passerat 3000 mil med hojen och det är därför dags för den stora servicen. Jag snackade med Biscaya och fick en tid och priset 5900.
Är det verkligen ett normalt pris för servicen? Låter helt sjukt dyrt...
Finns det några andra i närheten av Göteborg som rekommenderas? Vågar man tex anlita Superbike? Hur är det med Speedgear i Lödöse? Markussens i Halmstad?
Suck, 6 papp för lite pill...
/Danne, snart utfattig.
Sitter med boken framför mig nu och det är bara ett par tre-fyra punkter i servicetabellen jag skulle vilja att de gjorde åt mig, resten kan jag fixa själv eller är redan gjort för inte så länge sedan.
Hur många av er som har en Rotax motor mellan benen
Har fått justera Ventilspelet igentligen