sandstream
Guest
Lycka tillNäh, jag orkar inte klaga på skitsaker som kan ordnas innan race, jag nöjer mej med att ordna så du blir diskad pga för högt buller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lycka tillNäh, jag orkar inte klaga på skitsaker som kan ordnas innan race, jag nöjer mej med att ordna så du blir diskad pga för högt buller.
Märkligt att det inte skulle vara en vanlig slutande/öppnande signal för det betyder ju att man måste ha någon form av extern elektronik i sensorpinnen som ger denna typ av utsignal. Vore mer logiskt om all hantering av sådant sköttes i ECU.![]()
Jag hade konsulterat ECU handboken eller väntat på att någon med mer erfarenhet av Yamahas KIT-ECU ger sig tillkänna.

... Nån som vet var man kan köpa en qs som funkar ihop med mina prylar?
Min 90- 1100R har klarat 15.500 mil trots den behandlingen, men den motorn är känd för att vara skottsäker.
Man knycker till med handleden trycker samtidigt på växelpedalen och vips trillar nästa växel i.
om man åker rakt fram så tjänar man ca 3tiondelar på 402 m med en turbohoj med sugmotor förmodligen något mindre.
Om man åker runt runt så har ni raksträcka flera gånger per varv många växlingar = mycket tid att tjäna.
Töm din PM-box!Eftersom vi är inne på QS vara eller inte.
Jag är väldigt nöjd med den och hur den har funkat bortsett från att det inte går att växla när varvet blir för lågt, varför vet jag inte?
Jag växlar väldigt långsamt så för mig gör den rätt stor skillnad, kan dock tänka mig att dom som växlat utan koppling länge och bara kan stampa i dom inte har lika stor nytta av den.
Jag upplever att det blir inte lika ryckig körning med QS när man kan stampa i dom med full gas, och koncentrera sig på annat.
Jag har tidigare kört med Cordona men ska i år prova en ifrån Dynojet eftersom jag har en liggandes, intressant att se om det är ngn skillnad.

Men det räcker väll inte med pc3 usb, utan du måste väll ha tändmodulen till pc3an för att kunna köra quickshiftern? Alltså dynojets egna..Frågan är om X44:an lr dynojet QS är så mycket bättre än cordonan om man har PCIII
Men det räcker väll inte med pc3 usb, utan du måste väll ha tändmodulen till pc3an för att kunna köra quickshiftern? Alltså dynojets egna..
Titta en kostnad till, då verkar cordonan vara det enda alternativet kvar.
Säker? Har läst på många annonser och försäljningssidor att tändningsmodulen behövs. Kanske finns två versioner?Det räcker med PCIII usb.
Säker? Har läst på många annonser och försäljningssidor att tändningsmodulen behövs. Kanske finns två versioner?
Det räcker med PCIII usb.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |