Här är ju den svenska 158-hästarsknölen förresten! Maffigt att torrkopplingsvinet hörs genom motordånet trots att det är från "fel" sida. Grannhojen verkar ju rätt avhängd
http://www.youtube.com/watch?v=JVToEeo1yRo
/J
Satan, den andra hade ju inte en suck.
Hur mkt kan man skrämma upp en HD motor egentligen? Då spelar ju cylindervolymen roll men under 2 liter?
Krävande gamla 2 taktare? Jag är van
. I somras fick jag göra förgasarinställningar varann vecka ungefär. Men det är kul när det fungerar. Fick ihop ungefär 190 mil på RDn i somras.
Men bäst skulle det ju vara och hitta någon gammelsport som FZR, eller någon GSX-R750 och köra med när man vill, och ha en Kawa H1/H2 vid sidan om och dra en repa då och då.
ska bli kul att se om den går bättre eller sämre
) att kommunicera med ECU:n via min laptop- Jag ändrade bla varvstoppet från standardmappens 6000 rpm till 7000 rpm och skalade upp hela bränslemappen från 100 hästars till 130hp, så att jag är säker på att ligga på rika sidan när vi rullar upp hennen i bänken mtp att min gav 127 rwhp sist vi bänkade med gasare. 