Flytta till Trollhättan

Grattis, Onsjö är fint, cykelavstånd in till Centrum och slussar i VBG, dessutom nära till "sorkspelet" och är det så att din tjej rider nåt annat så har du Brätte ridklubb på andra sidan 45;an: ):):) Välkommen!

Haha! Hon har faktiskt pratat om att hon vill börja rida igen apropå det :D :tuttar

Ja då var man en månad gammal i Vulleadda...:va Hoppas det blir många svängar till Kinnekulle Ring och andra ringar, typ den i Tyskland, till sommaren. Avståndet dit har ju plötsligt halverats :) 240 mil enkel väg i somras gjorde att jag redan var trött innan första varven avklarats :tungan

Lev väl! Kanske ses ute nån gång!

/D

Ja då var man en månad gammal i Vulleadda...:va Hoppas det blir många svängar till Kinnekulle Ring och andra ringar, typ den i Tyskland, till sommaren. Avståndet dit har ju plötsligt halverats :) 240 mil enkel väg i somras gjorde att jag redan var trött innan första varven avklarats :tungan

/D

fint! vart i uddevalla håller du hus då?

Bor lite öster om centrum, det ligger en cykel- och mopedbutik på samma gata men jag kommer inte ihåg vad den heter :)

aha typ vid min skola =)

fribergs cykel o motor antar jag? på våren kommer du att vakna på dina sovmorgonar när jag kör till skolan :D :yoparty haha

Den vägen brukar jag köra när jag ska ut på 44an och åka till jobbet. Handlade på Spara häromdan. Ser du en nästan svart 9-5 kombi med fett avgasrör och NürburgRing-märke på bakluckan är det jag serru ;)

Den vägen brukar jag köra när jag ska ut på 44an och åka till jobbet. Handlade på Spara häromdan. Ser du en nästan svart 9-5 kombi med fett avgasrör och NürburgRing-märke på bakluckan är det jag serru ;)

det skall jag spana efter, fan vad alla bor nära varandra btw. jag bor uppe vid coop nära (sjukhuset). det är även här garageplats finns om det skulle krisa.. :tummenupp

/D
Ringen (den riktiga då) verkar intressant, när på semestern hade du tänkt dra ner? mvh

det skall jag spana efter, fan vad alla bor nära varandra btw. jag bor uppe vid coop nära (sjukhuset). det är även här garageplats finns om det skulle krisa.. :tummenupp
Ja, vi är en samlad skara människor. Jag bor också vid Fribergs cyklar och mopeder.

Hur vore det med en "sporthojsfest" Uddevalla? Bara lite bärs och hojsnack här i Uddevalla. Nån som är sugen? :fyllisar
Jag har ju inte nån hoj för tillfället. Men jag har massa bärs, mc-filmer och projektor. Så en hojfest ska jag nog klara av. :D
Vi har t.o.m. en väldigt amatörmässig DVD från Uddevallagänget 2004.

Ta er söder ut till Stenungsund. Lätt ut en tråd på klubbens hemsida. Det finns alltid folk som vill snacka hoj och ta en öl.

Jag har ju inte nån hoj för tillfället. Men jag har massa bärs, mc-filmer och projektor. Så en hojfest ska jag nog klara av. :D
Vi har t.o.m. en väldigt amatörmässig DVD från Uddevallagänget 2004.

jäkla massa snackis om den där dvden =) jag vill se :D

Ja öl är bra för nerverna, liksom unga tjejer i åtsittande kläder.

OT Jag har en projektor o duk till salu annars... :) /OT

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...