Flytta till Trollhättan

Grattis, Onsjö är fint, cykelavstånd in till Centrum och slussar i VBG, dessutom nära till "sorkspelet" och är det så att din tjej rider nåt annat så har du Brätte ridklubb på andra sidan 45;an: ):):) Välkommen!

Haha! Hon har faktiskt pratat om att hon vill börja rida igen apropå det :D :tuttar
 
Ja då var man en månad gammal i Vulleadda...:va Hoppas det blir många svängar till Kinnekulle Ring och andra ringar, typ den i Tyskland, till sommaren. Avståndet dit har ju plötsligt halverats :) 240 mil enkel väg i somras gjorde att jag redan var trött innan första varven avklarats :tungan

Lev väl! Kanske ses ute nån gång!

/D
 
Ja då var man en månad gammal i Vulleadda...:va Hoppas det blir många svängar till Kinnekulle Ring och andra ringar, typ den i Tyskland, till sommaren. Avståndet dit har ju plötsligt halverats :) 240 mil enkel väg i somras gjorde att jag redan var trött innan första varven avklarats :tungan

Lev väl! Kanske ses ute nån gång!

/D

fint! vart i uddevalla håller du hus då?
 
Bor lite öster om centrum, det ligger en cykel- och mopedbutik på samma gata men jag kommer inte ihåg vad den heter :)

aha typ vid min skola =)

fribergs cykel o motor antar jag? på våren kommer du att vakna på dina sovmorgonar när jag kör till skolan :D :yoparty haha
 
Den vägen brukar jag köra när jag ska ut på 44an och åka till jobbet. Handlade på Spara häromdan. Ser du en nästan svart 9-5 kombi med fett avgasrör och NürburgRing-märke på bakluckan är det jag serru ;)
 
Den vägen brukar jag köra när jag ska ut på 44an och åka till jobbet. Handlade på Spara häromdan. Ser du en nästan svart 9-5 kombi med fett avgasrör och NürburgRing-märke på bakluckan är det jag serru ;)

det skall jag spana efter, fan vad alla bor nära varandra btw. jag bor uppe vid coop nära (sjukhuset). det är även här garageplats finns om det skulle krisa.. :tummenupp
 
Ja då var man en månad gammal i Vulleadda...:va Hoppas det blir många svängar till Kinnekulle Ring och andra ringar, typ den i Tyskland, till sommaren. Avståndet dit har ju plötsligt halverats :) 240 mil enkel väg i somras gjorde att jag redan var trött innan första varven avklarats :tungan

Lev väl! Kanske ses ute nån gång!

/D
Ringen (den riktiga då) verkar intressant, när på semestern hade du tänkt dra ner? mvh
 
det skall jag spana efter, fan vad alla bor nära varandra btw. jag bor uppe vid coop nära (sjukhuset). det är även här garageplats finns om det skulle krisa.. :tummenupp
Ja, vi är en samlad skara människor. Jag bor också vid Fribergs cyklar och mopeder.
 
Hur vore det med en "sporthojsfest" Uddevalla? Bara lite bärs och hojsnack här i Uddevalla. Nån som är sugen? :fyllisar
Jag har ju inte nån hoj för tillfället. Men jag har massa bärs, mc-filmer och projektor. Så en hojfest ska jag nog klara av. :D
Vi har t.o.m. en väldigt amatörmässig DVD från Uddevallagänget 2004.
 
Ta er söder ut till Stenungsund. Lätt ut en tråd på klubbens hemsida. Det finns alltid folk som vill snacka hoj och ta en öl.
 
Jag har ju inte nån hoj för tillfället. Men jag har massa bärs, mc-filmer och projektor. Så en hojfest ska jag nog klara av. :D
Vi har t.o.m. en väldigt amatörmässig DVD från Uddevallagänget 2004.

jäkla massa snackis om den där dvden =) jag vill se :D
 
Ja öl är bra för nerverna, liksom unga tjejer i åtsittande kläder.

OT Jag har en projektor o duk till salu annars... :) /OT
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top