Varför är det så att mellan Södertälje och Stockholm har jag sett runt 10 bilar stående vid sidan av vägen och faktiskt i 8 av dessa 10 fall så har det varit en afrikansk person? Många dåliga bilaffärer? eller bilhandel?
Jag kommer iaf rösta på moderaterna igen. Jag tycker iaf att dom FÖRSÖKER ta hand om problemet och inte göra så att bidragen är så sjukligt höga. Man ska inte bara kunna sitta på arslet och hova in så mycket pengar som heltidsarbetande jobbar och sliter för månad efter månad!!!
blir sjukt arg på sådant här... ska det någonsin tas upp på stor skala att Sverige är helt åt helvete felstyrt i alldeles för många år.
de enda som röstar på sossarna är
de som inte bryr sig om sveriges framtid utan bara om sig själv och/eller blundar för vad som försigår.
det blir mindre och mindre att radda upp som man kan vara stolt över i sverige. nationalismen i det här landet är det lägsta jag iaf någonsin stött på. det är ju knappt någon i sverige vill säga eller vågar säga att man gillar sitt land... för det finns så mycket skit som syns så väl i samhället idag, som det verkar som att politikerna helt blundar för.