Sporthojarn
Oasexuell
Get a room you two!![]()
Ja, jag håller fan med. I varandra tråd Prulle medverkar kommer Valmers med idiotförklarande inlägg. Borde väl bli en ban eller varning på sista inlägget om att han var "genuint dum i huvet"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Get a room you two!![]()
Mm men det måste vara hemlagad grädig potatisgratäng inte någon färdiglagad light variant.3224984ännu bättre om fläskfilen e grillad o man har potatisgratäng till.![]()
Eftersom jag använder ordet "typ" trodde jag att det va underförståt att jag är lik honom på många punkter men skiljer på minst en kritisk punkt. Eller?
Kom från personen som är så extremt talför och får fram precis vad han mennar i tex palme tråden.
Nejdå förra veckan uppmana han mig att ta livet av mig men det redigerades bara bort.3225011Ja, jag håller fan med. I varandra tråd Prulle medverkar kommer Valmers med idiotförklarande inlägg. Borde väl bli en ban eller varning på sista inlägget om att han var "genuint dum i huvet"?
Sorry glömde sista menningen ser jag. Ändrar första och skriver det här med3225014Så vad du ville ha sagt, var? ..
Mm men det måste vara hemlagad grädig potatisgratäng inte någon färdiglagad light variant.
Appropå fettma, Walid är för fet för att avvisas:
http://www.ekuriren.se/ekuriren/sta...vdelning_1=102&avd elning_2=109&t=1407390150
Hahahahha3225105Funkar inte hundpenisar på samma sätt? De blir liksom större när de väl är inne och är omöjliga att få ut...
Äh, det där lät plumpt... Sorry!

Enkelt.
Trots att människor sitter still mer nu än förr, så krävs fett för att kroppen och (framför allt) hjärnan skall fungera.
Så funtad är människan att han blir sugen på det som behövs!
Ett stressigt jobb vid en dator är döden för formen.
Emedan hjärnan kräver fett för att klara stress, blir man sugen på fetthaltiga saker utan att egentligen vara hungrig.
Vad är lösningen?
Snabbmat eller godis!
Tränar man lite mer regelbundet, så hjälper detta.
Inte bara genom att förbränna överskottet och sätta fart på ämnesomsättningen.
Fysisk aktivitet hjälper till att bryta ner stresshormonerna!
Tror ni att ni går säkra för att ni är träningsnarkomaner?
Glöm det!
Själv har jag tidigare haft tunga kroppsarbeten (Snickare, murare, betongarbetare, asfaltsläggare, you name it!) parat med aktiv fritid (boxning, dykning, jakt och enduro).
Åt naturligtvis som en kebabmissbrukande häst utan att gå upp ett hekto överflödigt fett.
Sedan började kroppen säga upp sig.
Inte lätt att bryta sina matvanor när ens inre bild av sig själv är en mager slitvarg!
Nu lyckades jag bromsa rätt ordentligt och anser mig inte överviktig (82 kg på 178cm), men det var inte lätt!
Vikt och längdförhållandet var det samma tidigare, men tyngdpunkten har sjunkt...
Betänk att man inte behöver vara i dålig form bara för att man är överviktig.
Känner många med kulmage och extremt god kondition!
Själv är jag tvärt om och skäms lite för det.

Gift sedan -96.Precis, ämnesomsättningen ändras väl med tiden.
Hade samma längd/viktförhållande som du innan jag blev sambo, sen gick det utför.......
Passa er för tJEjJer![]()
Gift sedan -96.
Skyll inte ifrån dig!
Men visst är det lätt att gå upp när man har det bra.
Det myntas gång på gång av överviktiga. "Jag försöker" eller "jag har försökt."
Man försöker inte, man gör!
/FreddaGädda, fd överviktig.

Det myntas gång på gång av överviktiga. "Jag försöker" eller "jag har försökt."
Man försöker inte, man gör!
/FreddaGädda, fd överviktig.
Kom igen när du är runt 30. Allt var jävligt enkelt i tanken när man var runt 20. Jag har sex syskonbarn som är 17-23 och de tycker också att många saker är superenkla. De tror som jag gjorde också att deras generation har helt unika insikter i hur saker ligger till.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller