Va rekommenderar du?Ät knark.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va rekommenderar du?Ät knark.
Va rekommenderar du?
Affe
Såldes lagligt som bantningsmedel till hemmafruar på 50-talet. De städade hyperaktivt i två dygn och vart jättesmala.
/J

coolt jag e typ kalle fast jag kan knasppast påstås vara tjock trotts mina 85-87 kilo sen att dom är fördelade över 192 cm så är min mage platt eller konkav. Dock har jag inga muskler att beskylla för vikten.3224418Okej, jag kan ta ett exempel, det finns säkert tusen olika förklaringar till olika tjockisars tjockhet men vi kan köra på den här, som säkerligen är rätt vanlig.
Kalle är tjock. Han har alltid varit tjock. Alltid. Hans föräldrar har inte lärt honom ett piss om att äta rätt och bättre har det aldrig blivit. Han är van vid hela skiten och förtränger det, men det finns där fortfarande och han mår inte helt bra av det. Han har alltid varit småmobbad och har riktigt lågt självförtroende, med andra ord så vill han till exempel inte gå till en gym för han är rädd för att andra ska skratta åt honom. Äta rätt och käka olika dieter typ VV har han försökt hundratals gånger men med den dåliga självdisciplinen han har (som kanske hänger ihop med hans dåliga självförtroende) har han alltid ramlat in i sina gamla vanor igen.
TAda. Jag vet inte hur många Kalle det finns, men många är han.
Att du aldrig ger dig.
Väger inte du förresten en bit över hundra? Musklad kille eller?
PS.
Försök inte ens att applicera Kalle på mig...
Ja, kraftig fetma där. I huvudet.
Haha du med din profilbild skulle jag knipa käft.3224783Ja, kraftig fetma där. I huvudet.
Isoglukos/Glukossirap
Gillar du inte räser-Kim?Haha du med din profilbild skulle jag knipa käft.
Ja, kraftig fetma där. I huvudet.
Det är bara fett där, i stort sett. Dock ej övervikt.Det är väl tur, vad är din hjärna gjord av?
"Jag är Kalle"
skönt o kunna göra fläskfile me pommes ikväll o äta lite helggodis utan o tänka att jag måste på gymmet el ut o springa ett par timmar..
Han är genuint dum i huvudet och vet inte vad han menar.Du påstår att du är Kalle men du är inte tjock? Slutsats: Då är du inte Kalle.
Vad ville du säga egentligen? Bara för att man har haft det nästan som Kalle betyder inte det med automatik att man är som Kalle. Vi är ju rätt olika allihopa. Dock finns det många som har haft det som Kalle och är som Kalle idag också.
Var det något oklart med detta? Söt bild förresten.
Kör dom tjocka hoj så kör dom alltid Hayabusa. Varför?![]()

Eftersom jag använder ordet "typ" trodde jag att det va underförståt att jag är lik honom på många punkter men skiljer på minst en kritisk punkt. Eller?3224911Du påstår att du är Kalle men du är inte tjock? Slutsats: Då är du inte Kalle.
Vad ville du säga egentligen? Bara för att man har haft det nästan som Kalle betyder inte det med automatik att man är som Kalle. Vi är ju rätt olika allihopa. Dock finns det många som har haft det som Kalle och är som Kalle idag också.
Var det något oklart med detta? Söt bild förresten.
Kom från personen som är så extremt talför och får fram precis vad han mennar i tex palme tråden.3224919Han är genuint dum i huvudet och vet inte vad han menar.
Jävulen vad sugen jag blev, så jag sprang och handlade! Fläskfile, pommes och ett vitlökssmör som skulle bryta mot ickespridningsavtalet håller jag på att röra ihop nu.
Mat är gott, och det verkar vara naturens mening att vi skall vara runda och fina. Allt som är enkelt och njutningsbart leder till stor mage, vill man vara smal måste man jobba och slita (Undantagen undantagna).
Själv är jag atletiskt byggd och orsakar dagligen whip-lash på förbipasserande kvinnor på stan, men enda anledningen att jag tränar hårt är för att jag skall kunna äta gott sedan!
Du, som representant för den nya generationens intelligens, kan kanske upplysa oss fåkunninga om Palmes gärningar?
Kom från personen som är så extremt talför och får fram precis vad han mennar i tex palme tråden.
Nej men jag påstår inte att jag kan det heller. Och eftersom jag varken upplevde det eller det ingår i historia kurserna så anser jag mig förlåten. Men du upplevde det och sen ger du dig in i en diskution om det, då borde du väll kunna upplysa oss andra?3224987Du, som representant för den nya generationens intelligens, kan kanske upplysa oss fåkunninga om Palmes gärningar?
Du, som representant för den nya generationens intelligens, kan kanske upplysa oss fåkunninga om Palmes gärningar?
Nej men jag påstår inte att jag kan det heller. Och eftersom jag varken upplevde det eller det ingår i historia kurserna så anser jag mig förlåten. Men du upplevde det och sen ger du dig in i en diskution om det, då borde du väll kunna upplysa oss andra?

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller