Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?3121383Undrar om det låtit likadant om Rossi hade ledit tabellen med 50 poäng? Tror inte jag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?3121383Undrar om det låtit likadant om Rossi hade ledit tabellen med 50 poäng? Tror inte jag.
Nej precis, första gången som vi är överens (det måste vara något fel).Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?![]()
Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?![]()
Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?![]()
The answer to that is Kawasaki, according to Spanish sports daily AS.com. Although the move seems risky, as despite Honda's problems with the RC212V this year, you wouldn't bet against the Japanese giant not catching up next year, but there is more to it than just bikes...."[/I]
Pedrosa har ju varit där innan i år också, och ännu närmare. Problemet var att han var snabbare på "fel" ställe och inte på allvar kunnat utmana Rossi och Stoner om placeringarna utan fått hänga med bakom. Fem ggr i år har Pedrosa varit 3:a eller bättre, fyra ggr (inkl.) Brno har han varit fyra. Ifrån hans sadel kändes nog inte Brno som att vara i stort sett ikapp.Att dömma av resultaten i Brno så verkar ju i alla fall Repsol Honda vara i stort sett ikapp.
Pedrosa har ju varit där innan i år också, och ännu närmare. Problemet var att han var snabbare på "fel" ställe och inte på allvar kunnat utmana Rossi och Stoner om placeringarna utan fått hänga med bakom. Fem ggr i år har Pedrosa varit 3:a eller bättre, fyra ggr (inkl.) Brno har han varit fyra. Ifrån hans sadel kändes nog inte Brno som att vara i stort sett ikapp.
För Hayden så gällde tangerat årsbästa.
JA! Sett till de fyra senaste tävlingarna.Har Repsol haft ett så pass jämnt och högt resultat tidigare under säsongen?
JA! Sett till de fyra senaste tävlingarna.
Pedrosa: 13-25-11-13
Hayden: 16-16-0-16
Kan inte direkt se ur de resultaten att de var mer ikapp i Brno än tidigare. Inte på banan heller. Ok, de slog Rossi men de såg inte ens ryggen på Hopper när han gick i mål som tvåa, och Stoner var redan i depån och pussade på frun
HRC är nog vana vid att kunna utmana aningen högre upp.
Varför skulle det låtit annorlunda och på vilket sätt hade det låtit då?![]()
<vilda spekulationer>
är det otänkbart att Pedrosa går ner i 250 för att vinna VM åt KTM om han får ett löfte av fabriken om en seriös satsning mot MotoGP 2009?
</vilda spekulationer>
Men ändå, tanken kittlar. Tycker det skulle var coolt/modigt att gå "ned" för att gå "upp". Se på Ducatis satsning. Den tog lite tid, men visar ändå att det går och att man bör göra en satsning med riktigt bra förare ifrån början. Ducati gjorde för övrigt lika bra resultat under sitt debut år som Pedrosa gör i år i sitt etablerade team. Så varför inte?I alla fall jag skulle bli avskräckt av deras tidigare försök i MotoGP. Även om det var en halvhjärtad satsning tror jag inte man ska underskatta hur stor skillnad det är på 125/250 och MotoGP.
Även om de satsar seriöst till 2009 tar det säkerligen ett par år innan de är riktigt konkurrenskraftiga.
Men ändå, tanken kittlar. Tycker det skulle var coolt/modigt att gå "ned" för att gå "upp". Se på Ducatis satsning. Den tog lite tid, men visar ändå att det går och att man bör göra en satsning med riktigt bra förare ifrån början. Ducati gjorde för övrigt lika bra resultat under sitt första år som Pedrosa gör i år i sitt etablerade team. Så varför inte?
Och det lär nog ta för många år för att Butter ska kunna vinna en titel i stora klassen på en KTM. Det är ju lite skillnad att köra för HRC, som en dålig säsong gör att förarna iaf kan kliva upp på pallen, mot att köra en KTM som är mer eller mindre chanslös första åren.Även om de satsar seriöst till 2009 tar det säkerligen ett par år innan de är riktigt konkurrenskraftiga.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |