Motard träning borås ?

freddaj

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Hoj
Husabusa Fs650e -06 , Suzuki RMZ 450 -06 motard
Hej .

Man har ju på ryktesväg hört att ni i borås har en gammal go-cart bana att träna på ?
isåfall , när kör ni där och vart ligger denna bana i Borås ?:confused:

Hälsningar
Fredrik

Som jag har förstått det så används inte go-cartbanan för MC utan motardträningen bedrivs på rallycrossbanan. Jag har via telefon försökt få info ang. regler och tider för träning men killarna i FMCK verkar måttligt intresserade av att få in nytt/mer folk till klubben/träningarna.

Som jag har förstått det så används inte go-cartbanan för MC utan motardträningen bedrivs på rallycrossbanan. Jag har via telefon försökt få info ang. regler och tider för träning men killarna i FMCK verkar måttligt intresserade av att få in nytt/mer folk till klubben/träningarna.

Det är inte FMCK som håller i motarden, det är BMK. Var träningar på onsdagar förra året, från kl. 17 tror jag... Vet inte hur det är i år.

Den ligger väl i Svaneholm om jag minns rätt, finns en skylt som visar var man skall köra in när man skall till go-kart banan, när man väl kommit in i svaneholm. Crossbanan? ligger brevid Go-kart banan.

MVH Henrik

Hej .

Man har ju på ryktesväg hört att ni i borås har en gammal go-cart bana att träna på ?
isåfall , när kör ni där och vart ligger denna bana i Borås ?:confused:

Hälsningar
Fredrik

Det är inte FMCK som håller i motarden, det är BMK. Var träningar på onsdagar förra året, från kl. 17 tror jag... Vet inte hur det är i år.

Ha is i magen, info kommer på www.myadventure.se innom kort.

Det har varit körning på rallycross/folkrace banan förra året, kommer nog i år oxå.

Thomas
Instruktör My Adventure.

Ha is i magen, info kommer på www.myadventure.se innom kort.

Det har varit körning på rallycross/folkrace banan förra året, kommer nog i år oxå.

Thomas
Instruktör My Adventure.

Väntar med spänning!
Kommer du att vara med på nästa möte om SM på bananpiren?
Har lite frågor om motard-kursen på MyAdventure

*/ ?>
Back