RedTop
Se sei incerto, tieni aperto !
Ja dessa hojar är godkända.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om man nu mot förmodan inte har något att sysselsätta sig med (läs jacka kolven och fila förgasaren) när ERF kör så kan man ju anmäla sig till Brånalt och hjälpa till som funkis, tycker man om att meka ännu mera så kan man hjälpa till när klotsmurfarna kommer in med båten lastad med lecakulor, det finns alltid något att göra i en ERF depå.
ERF kommer att bli enorm stort med NEC, REC, BOTT samt SP, frågan är väl snarare hur alla team ska få plats i depån, troligen så kommer det att vara mer än 200 förare på plats över en helg.
MIN hoj gick aldrig sönder i motorn. Det var bristfälligt förebyggande underhåll som förorsakade driftstopp, bara. Skit som andra mekat med sprutade isär med alarmerande regelbundenhet, dock.
Vänta nu!!!
Så man KAN köra med tex. en Motard?
Fick för mig dom skulle fixa reglemente så vissa hojtyper inte skulle vara godkända?
Får man byta gaffel? Jag tror ingen 620 kom med öhlins orginal.
men visst kommer någon med en 620SSie ducce med feta öhlins gafflar och hela kittet så får jag verkligen hoppas att föraren är en sopa för att det iaf ska bli minsta lilla spänning
Motard blir nog svårt tror jag efter som den saknar uppsamlings (Båt)
Finns det motardtwin? (bortsett från aprillia)
Motard är ingen Sport Production hoj, Motard är en Motard och dom kör i Motardklassen.Vänta nu!!!
Så man KAN köra med tex. en Motard?
Fick för mig dom skulle fixa reglemente så vissa hojtyper inte skulle vara godkända?
Motard är ingen Sport Production hoj, Motard är en Motard och dom kör i Motardklassen.
Sport produktion innebär sportiga gathojar med kåpor.Ni pratar bara förbi varnadra hela tiden. Exakt vilka hojar får man köra? Finns det en lista över godkännda modeller och vilka är i så fall upptagna på den?
Med RR kåpor ser den nästan rejsig ut.Hur går det då med ER-6n? Då ser det ju ut som "grocery getting".![]()
Sluta nu, det där är ju godtycke, sånt pysslar väl inte SVEMO med. Det måste i rimlighetens namn finnas en lista på vilka modeller som är godkända.Sport produktion innebär sportiga gathojar med kåpor.
Meningen är att det ska se ut som RR och inte som MX.
Varför bortse från Aprilia?
125kg, 70 hästar och justerbar fjädring? jag är sugen...
Har haft funderingar på att köra en Hyosung med helkåpa i SP men det faller på att hojen inte är snabb nog för att användas till sporthojskurserna och jag har inte råd med en hoj till om jag ska rejsa. En SXV550 skulle sitta som en smäck.
Sluta nu, det där är ju godtycke, sånt pysslar väl inte SVEMO med. Det måste i rimlighetens namn finnas en lista på vilka modeller som är godkända.
Det är klart att sport Produktion får en egen serie nästa år.
Mer information om detta kommer löpande under säsongen 2006.
SP kommer att köras som sprint race under SVEMO:s reglemente.
Hans Brånalt
ERF Koordinator
Maskin klasser i SP
Följande maskiner ingår i Sport Produktion och är öppen för Förare med B-Licens
Sport Produktion 126-250 tvåtakt 2cyl.
Sport Produktion 251-650 fyrtakt 2cyl
Sport Produktion 251-400 fyrtakt 4cyl
Sport produktion innebär sportiga gathojar med kåpor.
Meningen är att det ska se ut som RR och inte som MX.
Med RR kåpor ser den nästan rejsig ut.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”