Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag med![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag med...![]()
Jag med! Men ja e int bitter![]()
och killar
Varför måste man göra ngt speciellt den dagen som affärsmän har bestämt?
Speciella saker ska man göra närsom helst under året och det är klart mera uppskattat än att få ngt när alla andra får.
Jag bojkottar helt Alla hjärtans dag.

Men jag å min sida är inte i en position att jag kan välja att bojkotta alla hjärtans dag!Word!
Men jag å min sida är inte i en position att jag kan välja att bojkotta alla hjärtans dag!
Annars är jag helt med. Överraskningar kan jui nte vara kalenderbundna, då dör ju romantiken helt.
Nä alla påkomna helger är till affärsmännens fromma, det gör mig avog.
Lite mer finess om jag får be.
på er alla![]()
![]()
och killar
![]()
![]()
Satsa på en helg hemma, behöver inte kosta jättemycket.
Det beror på att vi killar ser det som att vi slipper planerandet, utgiften och fjäskandet, som antingen leder till att vi får nuppa en gång extra fastän det inte är torsdag, eller också blir det totalkatastrof och vi får inte ens nuppa dom närmaste torsdagarna som planerat...
Jag SMS'ade mitt ex och beställde 10st hemmagjorda hjärtformade chokladpraliner till alla hjärtans dag (hon gör tryffel och praliner som hobby), och då skrev jag att hon skulle göra några extra till sig själv från mig, det var väl snällt?![]()
Det är sånt som kallas omtänksamhet2749866Det beror på att vi killar ser det som att vi slipper planerandet, utgiften och fjäskandet, som antingen leder till att vi får nuppa en gång extra fastän det inte är torsdag, eller också blir det totalkatastrof och vi får inte ens nuppa dom närmaste torsdagarna som planerat...
Jag SMS'ade mitt ex och beställde 10st hemmagjorda hjärtformade chokladpraliner till alla hjärtans dag (hon gör tryffel och praliner som hobby), och då skrev jag att hon skulle göra några extra till sig själv från mig, det var väl snällt?![]()
![]()
![]()
och killar
![]()
![]()

sluta förstöra min tråd era folkölsdrickandeungkarar
blir nog någon hotelnatt i göteborg... måste ju fira kommersiella högtider![]()

Sådär ser ju vilken fredagskväll/lördag som helst ut...![]()
Glöm inte att påminna henne om högtiden en månad senare bara, Steak & blowjob day!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Steak+and+Blowjob+Day
![]()
Jag också för första gången på 4 år.....
Känns jätteskönt jag skall fira med att köra motorcykel hela dagen och avsluta med att äta flottig pizza och dricka öl......
ja med![]()

Men jag å min sida är inte i en position att jag kan välja att bojkotta alla hjärtans dag!

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |