weekend med tjejjen

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
som jag fattat det rätt så är det allahjärtans dag snart... tänkte en natt eller två någonstans

några förslag ? färjor,hotel,spa csn sponsrar :gnissla

Yazuragi Hasseludden ska visst vara romantiskt, det är dit alla åker när dom ska prassla i alla fall..

Det är ett SPA för dom som inte vet.

båda låter nice men lite långt bort... nånstans på västkusten inte malmö bara

Satsa på en helg hemma, behöver inte kosta jättemycket.

Lås dörrn, stäng av telefonerna och var med varandra en hel helg hemma, tappa upp en bad åt er med mängder av tända ljus, nått gott att dricka.
Efter badet ger ni varandra massage från topp till tå .

Köp fina underkläder, god lyxig choklad, blandade nötter (om hon nu inte gillar choklad) eller något smycke. Något som du vet att hon gillar och skulle tycka om att få.

Laga mat tillsammans eller så lagar du maten medans hon tex badar, fixa tre rätters med tända ljus, fina blommor och lite "titta länge in i varandras ögon stämning" :tuttar

Avsluta den kvällen med ett sjuhelvetes k**ll !
Dagen efter går ni till något mysigt café och käkar frukost, går en långpromenad hand i hand, kanske hyr lite filmer och köper nått gott tilltugg och sen hem och mysa i soffan.

Jag skulle då inte gråta av en sån behandling :)

som jag fattat det rätt så är det allahjärtans dag snart... tänkte en natt eller två någonstans

några förslag ? färjor,hotel,spa csn sponsrar :gnissla
Varför måste man göra ngt speciellt den dagen som affärsmän har bestämt?
Speciella saker ska man göra närsom helst under året och det är klart mera uppskattat än att få ngt när alla andra får.
Jag bojkottar helt Alla hjärtans dag.

Satsa på en helg hemma, behöver inte kosta jättemycket.

Lås dörrn, stäng av telefonerna och var med varandra en hel helg hemma, tappa upp en bad åt er med mängder av tända ljus, nått gott att dricka.
Efter badet ger ni varandra massage från topp till tå .

Köp fina underkläder, god lyxig choklad, blandade nötter (om hon nu inte gillar choklad) eller något smycke. Något som du vet att hon gillar och skulle tycka om att få.

Laga mat tillsammans eller så lagar du maten medans hon tex badar, fixa tre rätters med tända ljus, fina blommor och lite "titta länge in i varandras ögon stämning" :tuttar

Avsluta den kvällen med ett sjuhelvetes k**ll !
Dagen efter går ni till något mysigt café och käkar frukost, går en långpromenad hand i hand, kanske hyr lite filmer och köper nått gott tilltugg och sen hem och mysa i soffan.

Jag skulle då inte gråta av en sån behandling :)

Jag hade dragit efter 15 minuter, med spyorna upp i halsen.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back