weekend med tjejjen

2749550 Jag med... :rock
So do i... Seriöst så hatar jag alla hjärtans dag.

En polare hade konser några dagar efter alla hjärtansdag föra året och sa något passande: Här är en låt till alla er som inte fick något på alla hjärtan dag: Nirvana - rape me

Alla hjärtans dag går väl ut på att man ska visa sin uppskattning till någon man tycker om? Då betyder väl det inte nödvändigtvis pojkvän vs flickvän utan kan lika gärna vara en farmor,farfar osv.. och för den delen om det nu är pojkvän vs flickvän så ska väl flickvännen likväl uppvakta sin pojkvän med vad det nu må vara man ska uppvakta med.
Så ni med pretstionsångest.. sitt ner och vänta på att bli uppvaktade.

:pannkyss

Näe, alla hjärtans dag är och har alltid varit till för att betyga sin kärlek till sin partner (blivande partner, span).
Att vi i sverige har urvattnat det till att man ska ge bästa kompisen ett chokladhjärta för 29:90:- är något som handeln har drivit fram.
Urvattningen märks även i USA bland barn, men INTE bland vuxna.

Att ge sina nära uppskattning gör man lämpligast på mors/farsdag och tacksägelsedagen.

Fast alla såna påhitt skiter jag fullständigt i, jag kramar min mamma jämt vi möts, och kan köpa med mig hennes favoritgodisar vilken dag som helst.

Pådyvlade trevlighetsgester är bara till handelns fromma...

Näe, alla hjärtans dag är och har alltid varit till för att betyga sin kärlek till sin partner (blivande partner, span).
Att vi i sverige har urvattnat det till att man ska ge bästa kompisen ett chokladhjärta för 29:90:- är något som handeln har drivit fram.
Urvattningen märks även i USA bland barn, men INTE bland vuxna.

Att ge sina nära uppskattning gör man lämpligast på mors/farsdag och tacksägelsedagen.

Fast alla såna påhitt skiter jag fullständigt i, jag kramar min mamma jämt vi möts, och kan köpa med mig hennes favoritgodisar vilken dag som helst.

Pådyvlade trevlighetsgester är bara till handelns fromma...
Se där... som sagt jag bojkottar allt sånt där och visar oxå min uppskattning av mina nära och kära alla andra dagar.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back