weekend med tjejjen

Från en tråd som handlade om vad man skulle hitta på på alla hjärtans dag blev det en tråd för alla singlar som inte hade någon att dela den med... WTF jag joinar! Blev singel idag så vi kan dra ihop ett gäng, kolla på hojfilmer och dra en öl eller två!

Men du, Lasse Kongo, dra en weekend till Köpenhamn eller något... Fina promenader, gå lite i affärer osv.

Äh skit i bruden och köp ett Playstation istället!

Jaja okej då... om du nödvändigtvis måste göra nåt med bruden så kan hon väl få titta på...

:näsblod

Varför måste man göra ngt speciellt den dagen som affärsmän har bestämt?
Speciella saker ska man göra närsom helst under året och det är klart mera uppskattat än att få ngt när alla andra får.
Jag bojkottar helt Alla hjärtans dag.

Word! :fakta

:näsblod Men jag å min sida är inte i en position att jag kan välja att bojkotta alla hjärtans dag!

Annars är jag helt med. Överraskningar kan jui nte vara kalenderbundna, då dör ju romantiken helt.
Nä alla påkomna helger är till affärsmännens fromma, det gör mig avog.
Lite mer finess om jag får be.

Word! :fakta

:näsblod Men jag å min sida är inte i en position att jag kan välja att bojkotta alla hjärtans dag!

Annars är jag helt med. Överraskningar kan jui nte vara kalenderbundna, då dör ju romantiken helt.
Nä alla påkomna helger är till affärsmännens fromma, det gör mig avog.
Lite mer finess om jag får be.

Berätta/visa för nära o kära hur mycket man håller av dem kan man aldrig göra för ofta

:krama på er alla

Det beror på att vi killar ser det som att vi slipper planerandet, utgiften och fjäskandet, som antingen leder till att vi får nuppa en gång extra fastän det inte är torsdag, eller också blir det totalkatastrof och vi får inte ens nuppa dom närmaste torsdagarna som planerat...

Jag SMS'ade mitt ex och beställde 10st hemmagjorda hjärtformade chokladpraliner till alla hjärtans dag (hon gör tryffel och praliner som hobby), och då skrev jag att hon skulle göra några extra till sig själv från mig, det var väl snällt? :D

Det beror på att vi killar ser det som att vi slipper planerandet, utgiften och fjäskandet, som antingen leder till att vi får nuppa en gång extra fastän det inte är torsdag, eller också blir det totalkatastrof och vi får inte ens nuppa dom närmaste torsdagarna som planerat...

Jag SMS'ade mitt ex och beställde 10st hemmagjorda hjärtformade chokladpraliner till alla hjärtans dag (hon gör tryffel och praliner som hobby), och då skrev jag att hon skulle göra några extra till sig själv från mig, det var väl snällt? :D

Damn right! :tummenupp

2749866 Det beror på att vi killar ser det som att vi slipper planerandet, utgiften och fjäskandet, som antingen leder till att vi får nuppa en gång extra fastän det inte är torsdag, eller också blir det totalkatastrof och vi får inte ens nuppa dom närmaste torsdagarna som planerat...

Det är sånt som kallas omtänksamhet :D

Sådär ser ju vilken fredagskväll/lördag som helst ut... ;)

Ja det kanske det gör för vissa men med tanke på att det skulle sponsras av CSN så kan det ju inte bli en dyr kväll direkt.
Hemmakväll alá lyx kallar jag det men å andra sidan så kräver inte jag speciellt mycket :tungan
Vem vet, tjejen det handlar om kanske kräver diamanter....

Fan va jobbigt de låter.., middag o grejer :s så mycket slit för att få nuppa lite ..

Bara ge en ros och ett paket chokladhjärtan från statoil , räcker väl.

Last edited:
Alla hjärtans dag går väl ut på att man ska visa sin uppskattning till någon man tycker om? Då betyder väl det inte nödvändigtvis pojkvän vs flickvän utan kan lika gärna vara en farmor,farfar osv.. och för den delen om det nu är pojkvän vs flickvän så ska väl flickvännen likväl uppvakta sin pojkvän med vad det nu må vara man ska uppvakta med.
Så ni med pretstionsångest.. sitt ner och vänta på att bli uppvaktade.

Men jag å min sida är inte i en position att jag kan välja att bojkotta alla hjärtans dag!
:pannkyss

Last edited:
Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back