Kan någon ge mig en länk till en sida som visar aktuella utväxlingar per växel i GSX 1100 lådan.
Står inte det i verkstadshandboken??
Kan någon ge mig en länk till en sida som visar aktuella utväxlingar per växel i GSX 1100 lådan.
Kan någon ge mig en länk till en sida som visar aktuella utväxlingar per växel i GSX 1100 lådan.
Längst ner på denna sida kan kanske vara något..
http://www.thegsresources.com/gs_garage.htm
Hittade den här i garaget idag! Trodde den var försvunnen i någon flytt för länge sedan. Som ny dessutom! Inte så mycket motor kanske men den tillhör ju tråden på sitt sätt
/U
Hittade den här i garaget idag! Trodde den var försvunnen i någon flytt för länge sedan. Som ny dessutom!
/U
Hm, sån har jag jagat i 22 år...........
I f-n hittar jag nån i garaget....................
Den som spar han har
Grattis, måste varit en skön feeling att öppna den kartongen.
Har du många kartonger som står oöppnade efter flytt??
Hittade den här i garaget idag! Trodde den var försvunnen i någon flytt för länge sedan. Som ny dessutom! Inte så mycket motor kanske men den tillhör ju tråden på sitt sätt
/U
Då är ju allt komplett, fick du ta in den eller var du tvungen att hänga den i garaget Har du skinnställ också?
/Ingvar
Skinnställ, det har du väl sett? Aningen moderniserat bara
/U
Bra jobbat att kunna använda samma ställ efter 28 bast
Hittade den här i garaget idag! Trodde den var försvunnen i någon flytt för länge sedan. Som ny dessutom! Inte så mycket motor kanske men den tillhör ju tråden på sitt sätt
/U
Nån Katanaägare som kan göra mig en tjänst?
Vad är yttermåttet mellan ramrören under motorn. Alltså måttet från utsidan av höger ramrör till utsidan på vänster ramrör.
Det borde vara samma som på din ram eftersom motorerna passar i bägge utan modifieringar.
Svårt att mäta när man är solo och rovan sitter i ramen, men ca 31cm.
Gjorde nya fästen för tändspolarna ikväll. Bockade lite 6mm gängstång i skruvstädet (med plastbackar och en plastklubba), blev riktigt bra måste jag säga.
Sen började jag se över infästningen av oljekylaren lite. Just nu har jag haft en oljekylare på 7 rader, vilket enligt mina mått mätt motsvarade ungefär två gånger så mycket kylarea som originalkylaren. Denna har varit fäst med två vinkeljärn i aluminium. Men efter lite funderingar hit och dit nu ikväll så provade jag montera på en 16 raders kylare som råkade ligga i garaget. Den passade men kanske var det lite väl tight mot nedre gaffelkronan. En 13 raders kylare skulle däremot passa perfekt, och det skulle ju ge ytterligare en dubblering i kylarea. Ska börja skissa på lite fästen som en kompis ska få fräsa i lite aluminium.
Skadar nog inte en varm sommardag eller på en bankörning.
Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves
Honda presenterar 16 custom... |
|
KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales
KTM har presenterat en helt... |
|
Sherco 2025 – Första intrycket.
Fotograf: Dan Gustavsson (G... |
|
Shercos nya enduroprogram för 2025!
Igår kväll presenterades Sh... |
|
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |