Spänn kedjan först. Såg lite slak ut.
Roligt att det inte var mer skit som spökade. Det är ju inte en liten ombyggnad du gjort direkt. En annan får 2 nya problem för varje som löses. SOm vanligt instämmer jag i hurra-kören och ger en fet . för bygget. Hur går tankarna kring lack? Jag vet att vi har avhandlat det hela tidigare med saker ändrar ju sig. Min röst ligger dock fortfarande på "originallack" i tidstypiskt utförande. Hur blir det med sidokåpor förresten?
Var hos SFRO i fredags - Inte bra.
Orsaken var ett flertal faktorer som i sluttampen resulterade till ett -Det här går aldrig!
Orsaken är att den lutar för mycket framåt och alternativen är:
*) Bygga om ramen och avgasrör
*) Justera om chassit (och hoppas det ska räcka).
Väntar nu på distanser till gaffeln för att den ska hålla upp bättre, fjädern bak är slackad, större drev är på G och en temporär plåt för skylten och belysningen är under tillverkning.
Allt för att det ska se bra ut på pappret...
Så kan dom väl inte säga? Låter ju lite absurt...lutar för mycket framåt
Ola Stenegärd på MC Collection
Sverige har begåvats med et... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!
Just nu är Allt om MC på et... |
|
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val
I den spännande världen av ... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj
Söndag 19 maj är det dags f... |
|
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |