Spänn kedjan först. Såg lite slak ut.
Roligt att det inte var mer skit som spökade. Det är ju inte en liten ombyggnad du gjort direkt. En annan får 2 nya problem för varje som löses. SOm vanligt instämmer jag i hurra-kören och ger en fet . för bygget. Hur går tankarna kring lack? Jag vet att vi har avhandlat det hela tidigare med saker ändrar ju sig. Min röst ligger dock fortfarande på "originallack" i tidstypiskt utförande. Hur blir det med sidokåpor förresten?
Var hos SFRO i fredags - Inte bra.
Orsaken var ett flertal faktorer som i sluttampen resulterade till ett -Det här går aldrig!
Orsaken är att den lutar för mycket framåt och alternativen är:
*) Bygga om ramen och avgasrör
*) Justera om chassit (och hoppas det ska räcka).
Väntar nu på distanser till gaffeln för att den ska hålla upp bättre, fjädern bak är slackad, större drev är på G och en temporär plåt för skylten och belysningen är under tillverkning.
Allt för att det ska se bra ut på pappret...
Så kan dom väl inte säga? Låter ju lite absurt...lutar för mycket framåt
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat
Screenshot Biljettförsäl... |
|
Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024
Nu är ägare av Husqvarna No... |
|
Peter kör nya Svartpilen 801
Bara några kilometer från a... |