Spänn kedjan först. Såg lite slak ut.
Roligt att det inte var mer skit som spökade. Det är ju inte en liten ombyggnad du gjort direkt. En annan får 2 nya problem för varje som löses. SOm vanligt instämmer jag i hurra-kören och ger en fet . för bygget. Hur går tankarna kring lack? Jag vet att vi har avhandlat det hela tidigare med saker ändrar ju sig. Min röst ligger dock fortfarande på "originallack" i tidstypiskt utförande. Hur blir det med sidokåpor förresten?
Var hos SFRO i fredags - Inte bra.
Orsaken var ett flertal faktorer som i sluttampen resulterade till ett -Det här går aldrig!
Orsaken är att den lutar för mycket framåt och alternativen är:
*) Bygga om ramen och avgasrör
*) Justera om chassit (och hoppas det ska räcka).
Väntar nu på distanser till gaffeln för att den ska hålla upp bättre, fjädern bak är slackad, större drev är på G och en temporär plåt för skylten och belysningen är under tillverkning.
Allt för att det ska se bra ut på pappret...
Så kan dom väl inte säga? Låter ju lite absurt...lutar för mycket framåt
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Nu gäller prövotid för AM-körkortet
En ändring i körkortslagen ... |
|
Custom Bike Show imorgon!
Portarna till campingen är ... |
|
BMW visar upp konceptmodellen R20
BMW har visat upp på en hel... |
|
Prövotid på AM-körkortet införs
En ändring i körkortslagen ... |
|
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna
Husqvarna Motorcycles har p... |
|
BMW visar upp konceptmodellen R20
BMW har visat upp på en hel... |
|
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!
Carlbarks motor arrangerar ... |