Frågor man aldrig vågar ställa

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Är det faktiskt helt normalt att man har en "flikvän" som man alldrig egentligen träffat, över internet, som man sen tom lyckas toffla sig med, så att man tex tackar nej till att omgås med verkliga människor för att men låvat "flickvännen" att "se på film", mao tankar ner samma film och sitter med chattfönster öppet, och sedan är stolt över det och tycker det är helt acceptabelt? :va
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Nej det är inte normalt, det är mer normalt att gå o köpa sig en My Little Pony o kolla på film med. Då kan man ju dessutom prata med denna individ som är i samma rum, för o inte tala om o kela med den o kamma dess man. Du fattar...

Jag har en fråga som man aldrig riktigt vågar ställa (frågan ställs i nån film har jag för mig):

Vet utvecklingsstörda om att dom är utvecklingsstörda? Alltså sitter de hemma och tänker: "Shit vad utvecklingsstörd jag är!" ?

Med tanke på den självinsikt som de flesta "normala" människor besitter så är svaret på din fråga rent statistiskt = nej
 
Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Precis, dessutom säger dom alltid "kör före du som hittar, men kör sakta så vi andra hinner med"
Vafan, ring en tjej om ni vill åka sakta :mad:

Va fan??!! Det är därför min telefon ringer hela tiden, trodde att det var för att jag var poppis! Näe, det är för att folk tänker på mig när dom tänker på nåt långsamt!
:truthhurts!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Dom tycker väl det blir fräsiga bilder. Hoppbilderna är iaf massor bättre än den när dom sitter vid ett bord med en spegel på och med lite sådär djup och fundersam blick tittar ut i tomma intet.

"Spegelbilden" alltså när dom lägger ut armar och huvud lite på sne på ett bord med spegelskiva är fotoknep 1A i allers postorderkurs i modellfoto, det får vilken padda som helst att se "romantisk" ut.

Alla makeupställen där man kan bli färganlyserad/stylad/modellsminkad tar såna bilder, och tjejer tycks ha inbyggt att det är det finaste man kan ge en annan tjej är en halvdag på ett sånt ställe, där det slutar med att dom luras att köpa svindyra produkter för att dom tror att det är produkterna som gör att dom blir ovanligt fina....

Räkna efter hur många tjejer du har på fejjan som har en sån bild, jag hade 8st, brorsan hade 15....

Jätteunikt är det.... inte
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
"Spegelbilden" alltså när dom lägger ut armar och huvud lite på sne på ett bord med spegelskiva är fotoknep 1A i allers postorderkurs i modellfoto, det får vilken padda som helst att se "romantisk" ut.

Alla makeupställen där man kan bli färganlyserad/stylad/modellsminkad tar såna bilder, och tjejer tycks ha inbyggt att det är det finaste man kan ge en annan tjej är en halvdag på ett sånt ställe, där det slutar med att dom luras att köpa svindyra produkter för att dom tror att det är produkterna som gör att dom blir ovanligt fina....

Räkna efter hur många tjejer du har på fejjan som har en sån bild, jag hade 8st, brorsan hade 15....

Jätteunikt är det.... inte

Annars börjar man bli ganska trött på den klassiska "ta-kort-med-mobilen-på-sig-själv-så-man-får-med-den-direkt-tragiska-konsumkassörska-i-Farsta-uringningen-lite-snett-uppifrån" posen.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Är det faktiskt helt normalt att man har en "flikvän" som man alldrig egentligen träffat, över internet, som man sen tom lyckas toffla sig med, så att man tex tackar nej till att omgås med verkliga människor för att men låvat "flickvännen" att "se på film", mao tankar ner samma film och sitter med chattfönster öppet, och sedan är stolt över det och tycker det är helt acceptabelt? :va

Nej, det är inte normalt. Säg åt toffelidioten att skaffa sig ett liv, det är ändå säkert en man som sitter där vid andra datorn.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Annars börjar man bli ganska trött på den klassiska "ta-kort-med-mobilen-på-sig-själv-så-man-får-med-den-direkt-tragiska-konsumkassörska-i-Farsta-uringningen-lite-snett-uppifrån" posen.

Fast det är en annan åldersgrupp och kategori tjejer.

Jag har nog inga sådana på fejjan.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Fast det är en annan åldersgrupp och kategori tjejer.

Jag har nog inga sådana på fejjan.

Tycker jag har några såna i alla åldrar. Bröst är så jävla 1960. Fattar inte fruntimrena att det är Braziliansk pruttsex som gäller på 2010 talet?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Tycker jag har några såna i alla åldrar. Bröst är så jävla 1960. Fattar inte fruntimrena att det är Braziliansk pruttsex som gäller på 2010 talet?

I det fallet gillar jag att vara retro...

Jag har alls inget emot tuttar och urringningar, men det blir ju bara tacky efter en viss punkt...

Det där pruttandet tror jag att jag hoppar över...
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
I det fallet gillar jag att vara retro...

Jag har alls inget emot tuttar och urringningar, men det blir ju bara tacky efter en viss punkt...

Det där pruttandet tror jag att jag hoppar över...

Men du är väl k-märkt oxå va? :öga

Ja alltså det funkar ju om man har ett D+ kupor som inte drabbats av total härdsmälta än, har man inte det så kanske man ska försöka skryta med det man har istället. Om man nu absolut måste skryta med nåt. :)
 

R5+1

Guest
Tycker jag har några såna i alla åldrar. Bröst är så jävla 1960. Fattar inte fruntimrena att det är Braziliansk pruttsex som gäller på 2010 talet?

Passar på att fråga en sak gällande detta då. Jag har märkt genom åren hur intresset från killar dragit sig från att vara tämligen tuttfixerat till att bara handla om arsle. Jag tror knappast det här har med kvinnorna själva att göra. Så...
+ Är det killarnas ålder som avgör vilket dom gillar?
+ Har det med sex-modet att göra, alltså att det vi ser på film/i tv-serier varit mer fokuserat kring rövva senaste årtiondet?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Passar på att fråga en sak gällande detta då. Jag har märkt genom åren hur intresset från killar dragit sig från att vara tämligen tuttfixerat till att bara handla om arsle. Jag tror knappast det här har med kvinnorna själva att göra. Så...
+ Är det killarnas ålder som avgör vilket dom gillar?
+ Har det med sex-modet att göra, alltså att det vi ser på film/i tv-serier varit mer fokuserat kring rövva senaste årtiondet?

Nä, det är en överlevnadsgrejj. Det är lättare att "sneak-a-peak" utan att bli påkommen om man koncentrerar sig på baksidan. :)
 

R5+1

Guest
Nä, det är en överlevnadsgrejj. Det är lättare att "sneak-a-peak" utan att bli påkommen om man koncentrerar sig på baksidan. :)

Hahaha! Om karlarna på jobbet bara visste hur mycket en människa faktiskt kan se i ögonvrån.:rolleyes:
Fast en tjerring i min ålder får fan inte klaga om hon får lite lustfyllda blickar efter sig!:åldersnoja

Jag har skitsvårt att vika med blicken om jag ser en karl med put. Ser man att det buktar ut börjar man ju genast undra om den är så stor i normalläge eller om han har lite mysstånd. Och varför i så fall.:lol
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hahaha! Om karlarna på jobbet bara visste hur mycket en människa faktiskt kan se i ögonvrån.:rolleyes:
Fast en tjerring i min ålder får fan inte klaga om hon får lite lustfyllda blickar efter sig!:åldersnoja

Jag har skitsvårt att vika med blicken om jag ser en karl med put. Ser man att det buktar ut börjar man ju genast undra om den är så stor i normalläge eller om han har lite mysstånd. Och varför i så fall.:lol

Finns bara ett sätt att få veta säkert! :brynad
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Såhär.

Hur såg SH´s första logga ut?

*duckar för veteranernas påhopp*

48901_100000508311529_7617_n.jpg
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Passar på att fråga en sak gällande detta då. Jag har märkt genom åren hur intresset från killar dragit sig från att vara tämligen tuttfixerat till att bara handla om arsle.

Heeey, vi män är tämligen flexibla, har en kvinna vi möter i korridoren snygg hylla så kollar vi in den, annars vänder vi oss om efter att dom har passerat för att se om bakdelen kan vara till fördel istället...

I praktiken måste vi ju kolla in alla hyllor för att se om dom är snygga, sedan vänder vi oss om och kollar alla akterpartier också, så vi inte går miste om några...

Fast ska sanningen fram så kan det lika gärna vara en blick eller ett leende som går hem, men det låter inte lika macho...
 

R5+1

Guest
Finns bara ett sätt att få veta säkert! :brynad

R5+1: "Du, din gylf är öppen."
Den potentiella bångeinnehavaren: "Va, nä det är den ju inte."
R5+1: "Jodå, alldeles strax, bara du står still."
:hihi

...tuttar...tuttinnehavare...tuttar...bajlåda...

...tuttar...bajlåda...

...omacho erkännande...

Ahaa! Det är inte killar som ändras och det är inte att killar hänger med i nåt slags knullmode... Det är mina rattar som inte duger längre!:gråta:gråta

Äh, jag skyller på killarna ändå. Allt är ert fel! Jag är bäst!:arsele

:tungan
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top