Frågor man aldrig vågar ställa

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kan minnet i hjänan bli fullt och om så hur vet man det??

Minnet i hjärnan fungerar inte som minnet i en dator och har ingen iaf fast maxgräns. Däremot finns det väl lite lagom flytande gränser för hur mycket man kan lära sig per dag och annat skoj, så det går säkert att resonera att det finns en fast praktisk gräns iom att man är begränsad i livslängd och annat skoj.
Dessutom förfaller ju minnen.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Minnet i hjärnan fungerar inte som minnet i en dator och har ingen iaf fast maxgräns. Däremot finns det väl lite lagom flytande gränser för hur mycket man kan lära sig per dag och annat skoj, så det går säkert att resonera att det finns en fast praktisk gräns iom att man är begränsad i livslängd och annat skoj.
Dessutom förfaller ju minnen.

Hjärnan fungerar som när du tränar dina muskler. Den blir större om du tränar den och den behöver vila och näring därimellan.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nu är det dags att du delar med dig. :mattias

Finns mycket roligt men det absolut värsta var nog på en efterfest i vintras där en tjej visade ett klipp ur en tysk hårdporrfilm med mycket "golden showers" och a2m (som jag inte ens visste vad det var) som hon hade i mobilen. Tydligen något hon gick igång på. Som sagt, ibland är man lyckligt ovetande om andras sexvanor :näsblod

En annan tjej som får anses vara ganska så pryd av sig berättade hur hon gärna hade sex på offentliga platser med risk att bli upptäckt. Inte så ovanligt kanske, bara kul att höra det från just henne.
Hon hade dessutom blivit påkommen i ett provrum på ett köpcentrum i Örebro med sin dåvarande pojkvän :D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Minnet i hjärnan fungerar inte som minnet i en dator och har ingen iaf fast maxgräns. Däremot finns det väl lite lagom flytande gränser för hur mycket man kan lära sig per dag och annat skoj, så det går säkert att resonera att det finns en fast praktisk gräns iom att man är begränsad i livslängd och annat skoj.
Dessutom förfaller ju minnen.

Så teoretiskt kan de bli fullt alltså.....

inte för att jag kommer att ha detta problem----:confused:
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så teoretiskt kan de bli fullt alltså.....

inte för att jag kommer att ha detta problem----:confused:

Nej, det är snarare så att man dör innan man hinner ackumulera tillräckligt mycket minnen för att ens vara i närheten av någon teoretisk gräns. ;)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
*blondinmodepå* men om man har många bilder och filmer då?*blondinmodeav*:D

HAha, tja, hjärnan sparar ju information på ett ganska hårdkomprimerat sätt och är ju byggd för att hantera den input den för försedd med i designen, så det gör nog ingen större skillnad. :)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Singelbrudar.

Var fan finns dom? :va

Edit: Liksom rimligtvis bör det ju finnas ungefär lika många singeltjejjer som singelkillar, men det måste vara flera månader sedan jag träffade en kvinna som inte gullar omkring med nån jäkla pojkvän. :va
 
Last edited:

Snarret

Guest
Singelbrudar.

Var fan finns dom? :va

Edit: Liksom rimligtvis bör det ju finnas ungefär lika många singeltjejjer som singelkillar, men det måste vara flera månader sedan jag träffade en kvinna som inte gullar omkring med nån jäkla pojkvän. :va

De finns hemma hos sina singelvänner och funderar över var bra singelmän finns. Alternativt hemma och spelar sims.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Var ute en sväng ikväll på uteserveringarna. Det är rena rama köttmarknaden där så jag förslår att SJP rör sig i dessa områden. Där har du många singeltjejer.
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
På mitt (sladd)headset som jag aldrig använder till min mobil sitter det knappar för play/paus och byta spår.
HTC-headset-RC-E150.jpg


I bilen har jag aux-ingång, och det skulle vara skönt att slippa pilla med mobilen varje gång jag vill byta låt i spotify.

Finns det kablar 3,5mm hane - 3,5mm hane med denna fjärrkontroll?

Eller ska jag ge mig på att para ihop mitt headset med en 3,5 anslutning?
Antar att det bara gäller att passa ihop rätt tåtar och sedan löda och krympslanga..
 

Snarret

Guest
Nä, jag tycker inte sånt är så himla kul, jag spelar hellre hjärndöda onlinespel. :p
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Min jobbarkompis var på ett uteställe häromkvällen och träffade på en asiatisk brud i 30års åldern med hela scoolgirl-uniformen, rutig kjol, knytblus och håret uppsatt i flätor...

Frågan är om hon gick igång på den grejen eller om hon trodde att killarna gjorde det?

Jag hade IOFS vågat ställa frågan, men jag var inte där. :huvet
 

Snarret

Guest
Loy - Men ändå rätt effektivt!

GuW - Växer dom då? Eller blir dom bara blöta?
 

Snarret

Guest
Jaha.. Förlåt. Haha?

(Det är som lite svårt att fatta er som hänger på den här sidan, om ni förstår när jag skojar med er..)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top