Är det okej att färgsätta hojen så här för att synas bättre?

h11maj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Dec 2017
Ort
Inland
Hoj
En snabb, en långsam, en i bitar.
Mjoh, känns lite ensamt när man blir påhoppad för att man ärligt berättar om att köra över hastighetsbegränsingen. :hihi
Njaa, fast ändå.

Är det inte så att när man sätter sig på en motorcykel så är det så att det är nog den enda situationen som man sätter sig i där man aktivt vet om att man tänker bryta mot lagen?
Det kan hända om man kör bil, men det kommer att hända om man kör hoj.
Hastighetsrekommendationer snarare än begränsningar, där det är hur fort man kan köra på vägen istället för vad skylten säger som är den begränsande faktorn.

Enda stället jag uppfattar som att det rynkas lite på ögonbrynen här inne, om man kör för stökigt är ju vid skolor om det går alldeles åt fanders.
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
Min spontana tanke. Den är väldigt polisig. Speciellt färgerna, finns det inte alternativ färg mässigt
 

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
BMW K 1600 GT
Min spontana tanke. Den är väldigt polisig. Speciellt färgerna, finns det inte alternativ färg mässigt
Jag håller med, så jag tog bort den blåa färgen för jag vill inte bli förväxlad med någon polis som gör att folk inte vågar köra förbi eller får andra problem av när du citerat när jag kommer farande så nu är den bara gul och det blir bra för det är det som syns.

Tack alla, för era mycket blandade och kontroversiella åsikter och hjälp för guidning i MC-rymden ?

Btw, åsikter är som arslen, alla har ett...och alla andras stinker :arsele:banana
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top