Senaste aktivitet

• Kratoz
    Kratoz reagerade på Jide inlägg i tråden: 2026 Monster Energy GP of Czechia med Gilla Gilla.
    Riktigt kul för Ogura, är ju en bana som passar honom men lite oväntat ändå mtp att han varit långsammast Aprilia i alla kval hittills i...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på Knoddas inlägg i tråden: Stora Grill-tråden med Gilla Gilla.
    Bytte ut min lilla Weber traveler mot en spirit tidigare i veckan, sjukt imponerad av denna. Går givetvis att diskutera hur rimligt det...
  • Ulvhamne
    Inte alla män men de som var på samma midsommarfirande som jag och min dotter. Min dotter har krossat hjärta efter att hennes iranska...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Det här är säkert en enkel grej, och jag har googlat fram ett svar jag tror jag kan godta. Men jag vill fortfarande höra med mina...
  • Knoddas
    Knoddas svarade på tråd: Stora Grill-tråden.
    Bytte ut min lilla Weber traveler mot en spirit tidigare i veckan, sjukt imponerad av denna. Går givetvis att diskutera hur rimligt det...
    • 20260620_130433.jpg
  • steffe
    steffe reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Idag är jag förbannad därför att... med Gilla Gilla.
    Otroligt tråkigt för de unga tu och dig. 😟 Idioter finns överallt tyvärr och har varken kön, färg eller religion. Jag brukar alltid...
  • steffe
    Inte alla män men de som var på samma midsommarfirande som jag och min dotter. Min dotter har krossat hjärta efter att hennes iranska...
  • Kratoz
    Otroligt tråkigt för de unga tu och dig. 😟 Idioter finns överallt tyvärr och har varken kön, färg eller religion. Jag brukar alltid...
  • uncletom
    uncletom reagerade på stjp8729 inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Kval Yamaha R9 Cup idag på Chang International Circuit. Blev en P4, imorgon race.
  • uncletom
    uncletom reagerade på Plast inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    På väg mot södra Sverige och sen Tyskland och slutligen Italien. Första matstopp i bökböle (Skellefteå)
  • uncletom
    uncletom reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: Dagens bild med Haha Haha.
    Midsommarhälsningar från Häckeberga haschodling. Luktade knark i halva bygden denna soliga och varma morgon!
  • uncletom
    uncletom reagerade på GuW inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Vem betalar försäkringen? Vad händer med försäkringspriserna om det snos en massa moppar, och vem betalar självrisken? "Det finns...
  • Kratoz
  • uncletom
    uncletom reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Jäkligt trist. Har varit med om ungefär samma fast med min MC. Dock av helsvensk white trash knarkartjuv (de finns också, även om man...
  • Nikehaj
    Nikehaj reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Prova att bara lägga litelite broms på framhjulet in i kurvan (ett finger på bromsen) och släpp gradvis upp när du passerat svängpunkt...
Back