Senaste aktivitet

• Nikehaj
    Nikehaj reagerade på Hoztic inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Jag skulle säga att hur kurvan ser ut och vilken hastighet man har styr mycket hur jag bromsar och gasar. Stora vida kurvor gasar man...
  • Comeback reagerade på kaninfaan inlägg i tråden: 2026 Monster Energy GP of Czechia med Trist Trist.
    och Alex Marquez drog sig precis ur resten av Tjeckiens GP...
  • Nikehaj
    Nikehaj svarade på tråd: Broms!.
    Ja du därför kör jag numera helst i outbacken i Australien! ;) Sen lite frostskada kan man ju leva med...värre med skallskada! :7peta
  • Comeback reagerade på steffe inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
  • Polizei
    Polizei reagerade på uncletom inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Fantastiskt hur det även ska regleras i krig. Med alla dessa förbud är det konstigt att man bara inte förbjuder krig helt och hållet...
  • Polizei
    Polizei reagerade på Ivil inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Nu kommer 1/3 av Södertäljes röstboskap kräva rättelse av såssarna då detta länge har varit såssarnas gåva till syrianerna mot att de...
  • Nikehaj
    Nikehaj reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Broms! med Haha Haha.
    Då blir det ju frostskador i de fingrarna på större delen av året. Man behöver värme från handtaget.
  • Dom körde förståss i Raul Fernandez en massa penicillin. Det gjorde dom på mig för sådär 70 år sedan och det funkade. Jag har kvar...
  • Comeback reagerade på Jide inlägg i tråden: 2026 Monster Energy GP of Czechia med Wow Wow.
    Riktigt kul för Ogura, är ju en bana som passar honom men lite oväntat ändå mtp att han varit långsammast Aprilia i alla kval hittills i...
  • Polizei
    Polizei reagerade på uncletom inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    ... bara en fundering nu, skulle det inte bli bättre ordning på 'driften' om det blev skottpengar på inkompetensen? Som det är nu...
  • Polizei
    Polizei reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Kan man säga något annat än HERREGUD ! Därför Göteborgstrafikkaoset. Men för mig inget nytt i Göteborg. Dåliga underlag är satt i...
  • Comeback reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: 2026 Monster Energy GP of Czechia med Gilla Gilla.
    Hatten av för Ogura! Får hoppas att starterna sitter också.
  • Tanken
    Tanken reagerade på stjp8729 inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Kval Yamaha R9 Cup idag på Chang International Circuit. Blev en P4, imorgon race.
  • Tanken
    Tanken reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Midsommarhälsningar från Häckeberga haschodling. Luktade knark i halva bygden denna soliga och varma morgon!
  • Tanken
    Tanken reagerade på Plast inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    På väg mot södra Sverige och sen Tyskland och slutligen Italien. Första matstopp i bökböle (Skellefteå)
Back