Senaste aktivitet

• Niklasinorr
    Niklasinorr svarade på tråd: Smc Knix 2026.
    Han som skulle hålla i det höll inte i det men ryktesvis är det något på gång igen :) Ryktesvis ska det även byggas en wheeliemaskin i...
  • pimpelgas
    pimpelgas svarade på tråd: Kinahojar coming up.
    Är det norska vinterräckviddstestet? Kan ju vara så att européerna är bättre på testcykeloptimering. 😁 Eller så optimerar kineserna...
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på hannuse inlägg i tråden: Biltemas olja? med Haha Haha.
    Men visst var vi överens om att vi inte rekommenderar Biltemas olja? Den har mycket högre askhalt än vad som är bra för...
  • SwePace
    SwePace svarade på tråd: Smc Knix 2026.
    OT: Vad hände med de där stuntkurserna som skrevs om i MC-folket häromåret? Rann det ut i sanden eller har jag totalt missat det? Har...
  • totoro
    totoro svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Tack för svaren
  • Niklasinorr
    Niklasinorr svarade på tråd: Smc Knix 2026.
    Det är faktiskt en del av sporten. På en tävling får du en timme på dig att kolla på banskissen och memorera den, du får också gå banan...
  • pimpelgas
    pimpelgas svarade på tråd: Silly Season 2025.
    Ja, isf riskerar nya motogp hojarna att bli långsammare än wsbk. 😁 Hur löser Dorna/Liberty det? Sämre däck till wsbk?
  • Tanken
    Det var ett tag sedan jag postade något här, men tänkte slänga upp mitt senaste inköp. Ni får gissa lite vad det är, han är utan kåpor...
  • Miggen
    Miggen reagerade på sportbilsentusi inlägg i tråden: Sverige idag.. med Haha Haha.
    Smart !! Fan, man är alltid tvåa på de bästa idéerna :lol
  • Miggen
    Miggen reagerade på GuW inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Det är ju det dom försöker att fixa nu, inte genom att sänka påslagen, utan genom att höja kostnaden för elen...
  • Miggen
    Miggen svarade på tråd: Sverige idag...
    https://www.svt.se/nyheter/inrikes/socialdemokraterna-vill-blanda-befolkningen-men-ingen-ska-flytta "Jaha ja, vet du varför vi stannar...
  • För nagra ar sedan letade jag efter begagnade maskiner pa blocket men tröttnade, och beställde däckkrängning samt balanseringsmaskin...
  • SwePace
    SwePace svarade på tråd: Vad fick dig att le idag?.
    Elva träningspass slutförda sedan 5/1. Min nya arbetsplats är välsignad med ett gym. Man hinner både äta och träna på en lunchtimme...
  • Ja, jag har konstaterat att ju fler människor och företag man har att göra med så blir man med åren allt mer cynisk. Därför blir man...
  • hannuse
    En sån här står nu i garaget o väntar på att jag ska komma hem: Personligen gillar jag inte de gröna fälgtejperna och symaskinsljudet...
Back