Senaste aktivitet

• Niklasinorr
    Niklasinorr svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Asså, hur gammal är du?!?!? :) Det finns studier som visar att MC förare inte bara kör bättre bil än bilisterna, vi kör dessutom ALLTID...
  • hannuse
    hannuse svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Men visst var vi överens om att vi inte rekommenderar Biltemas olja? Den har mycket högre askhalt än vad som är bra för...
  • Hixman
    Hixman reagerade på Björn F inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Tjatigt? Fem mil och 2-3 minus, inga andra hojar ute. 🙂 Torrr asfalt i hela stan och närförorter. Kul! Lite busigare tempo, mera...
  • Tanken
    Tanken reagerade på Hoztic inlägg i tråden: Modda ljuddämparen/resonator på Z900? med Gilla Gilla.
    Ja, ta bort den bara. Dom där japanska ingenjörerna kan inget, den sitter där helt i onödan. Eller, så kan det vara både för att få en...
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på Miggen inlägg i tråden: Keep it on the road! med Hjärta Hjärta.
    Långa inlägg är alltid välkomna i miggens trådar :tummenupp Intressant och givande läsning och perspektiv, det tackar man för :)
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Jag har Biltemas delsyntet 15W-40 olja mina hojar, lutar åt denna delsyntet för framtida regelbundenhet. Jag gillar lukterna på...
  • hannuse
    hannuse reagerade på Xmax inlägg i tråden: Triumph Speed Triple’n Touch med Gilla Gilla.
    Dags för lite uppdatering. Kanske ett om både puts och service. På de flesta hojar så måste tanken av för att man ska kunna byta...
  • Björn F
    Björn F reagerade på Miggen inlägg i tråden: Keep it on the road! med Haha Haha.
    King of the road i vackra vintersagorna, inte helt otippat hehe :tummenupp Kul att du kikar förbi bäste Björn! :krama
  • Björn F
    Tjatigt? Fem mil och 2-3 minus, inga andra hojar ute. 🙂 Torrr asfalt i hela stan och närförorter. Kul! Lite busigare tempo, mera...
  • SJP
    Tyvärr behöver man nog använda alldeles Ryska metoder för att få igenom något sådant.
  • Boofer
    Boofer reagerade på Miggen inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Vi försöker dämpa abstinens med teoretiskt tidsfördriv :rofl Miggen har den tacksamma uppgiften att leka djävulens advokat som vanligt...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Ok, men var det på den tiden innan man behövde A-kort då? Jag fick ju lära mig det mesta på teorin, och på övningskörningen med...
  • Miggen
    Miggen reagerade på SwePace inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Antar att du skulle trivas på en gruskurs. Har själv deltagit på ett par i SMC Södermanlands regi. Kul,svettigt,litet läskigt och...
  • Miggen
    Miggen svarade på tråd: Keep it on the road!.
    King of the road i vackra vintersagorna, inte helt otippat hehe :tummenupp Kul att du kikar förbi bäste Björn! :krama
  • Miggen
    Miggen reagerade på uncletom inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Vad är det för "bana" ni talar om? Är det nåt slags GP500 racing typ, eller supermoto med blandat grus / asfalt och mindre hopp? Jag...
Back