Senaste aktivitet

• Lugn
    Lugn reagerade på Markus inlägg i tråden: Ska man vara orolig för USA? med Gilla Gilla.
    Självklart, helt jävla uppenbart, så finns det en koppling mellan det officiella Norge och kommittén. Ska man orka kolla vilka som...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Norge ligger 1'a i demokrati-index, Sverige ligger 3'a. USA ligger 28 på listan, dom klassas som en "flawed democracy"
  • Niklasinorr
    Ytterligare en nyckelhistoria då :) Mittsverigebanan 2006, SMC kurs. Vi avslutade på söndag eftermiddag och alla stod och packade. En...
  • H_____P
    H_____P reagerade på TomK inlägg i tråden: Köp av klocka/armbandsur med Gilla Gilla.
    Jag insåg att det var tio år sedan jag aktivt köpte och sålde klockor som en hobby under en kort tid... Har några få kvar, mest billiga...
  • Markus
    Ja vi har tex en 100% fri och oberoende statstelevision, och våra högsta domare är utsedda av regeringen men de är helt oberoende och...
  • Markus
    Självklart, helt jävla uppenbart, så finns det en koppling mellan det officiella Norge och kommittén. Ska man orka kolla vilka som...
  • Osten i Härryda Tekmo Service https://www.facebook.com/people/Tekmo-service/100054435671732/ fick min GSX1300R mappad där, blev mer...
  • HayabusaMan
    De har ingen bänk sedan länge och ingen operatör heller. Om inte du har absolut senaste hypernyheter.
  • Comeback reagerade på hannuse inlägg i tråden: Mappning av hoj Power Commander med Gilla Gilla.
    Har du kollat om någon av standarmapparna är av intresse? Jag har mappat mina hojar själv med hjälp av standardmappar med bra resultat...
  • Sundog
    Sundog reagerade på doolar inlägg i tråden: Bilrelaterade diskussioner med Gilla Gilla.
    Är så tacksam för att ha den här bilen, som min enda bil faktiskt även om frugans Toyota står på mig och jag har tillgång till andra...
  • Surtees
    Surtees svarade på tråd: Dagens bild.
    Ligger en pincett bredvid - men här får du en "tumme"
    • 1768944419026.png
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på steffe inlägg i tråden: Tråden för stötande skämt med Haha Haha.
  • Kratoz
    Kratoz svarade på tråd: Stora Mellanösterntråden.
    Den här nya"Board of Peace" är kanske inte så tokigt koncept ändå? 🤔 Det ska tydligen jobba för att globalt de eskalera konflikter, inte...
  • Jag hann testköra med standardmapp och det blev myycket bättre men vill man ha det perfekt får man nog stå på bänk tror jag 😀 Åker...
  • hannuse
    hannuse reagerade på MR Z inlägg i tråden: Modifieringar XT660 X/R med Gilla Gilla.
    Så en liten uppdatering: Pumpen från AliExpress har kommit! 975kr fram till dörren! Den ser till 95% exakt ut som original, endast...
Back